/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Højere uddannelser / Spørgsmål
10  3773 570
Kan du oversætte fra engelsk til dansk?
Fra : facebook
Vist : 1058 gange
60 point
Dato : 20-05-13 21:34

Findes der en venlig sjæl der vil hjælpe mig med at oversætte denne tekst. Udover korekt dansk har jeg også brug for korrekt tegnsættelse.

Attention Advertisers: Facebook Is No Longer Social Marketing. It’s Performance Marketing.

Facebook held it’s 2013 PMD Conference in Menlo Park last week, featuring over 250 partners from PMDs and sPMDs around the globe. Employees from Facebook spoke from both a marketing and product perspective.  The conference was high energy, well prepared and sparked us to provide an update on the state of advertising on Facebook.
Advertisers Take Note: As of TODAY, Facebook is no longer where social marketing budget is allocated but instead where performance marketing budget is allocated.
With ad offerings including News Feed Ads, FBX, Retargeting and Custom Audiences, this solutions-based approach is a comprehensive advertising opportunity as opposed to mixing and matching various products.  As we see advertisers such as Fab.com, EBAY, Rue La La and Vistaprint succeed Facebook, it’s clear that innovation, efficiency and customization are the main focuses for marketers in a few different ways:
Innovation:  While Facebook has released a flurry of different ad units and options of late including News Feed Ads and CPA based bidding, device agnosticism is what marketers have been waiting for.  Ask yourself, how many websites or companies can you think of that people visit multiple times per day on their desktop, tablet and cell phone that offer the targeting options that Facebook does?
(the answer is none)
Efficiency:  At Nanigans, we ask marketers to think about advertising at scale on Facebook and drive ROI, not CPA….but we don’t let those marketers stop there, we ask them to think bigger…don’t focus on just ROI but instead lifetime value. As a marketer, how often are you offered a lifetime value based ad-platform across a reach the size of Facebook’s?
(the answer is not very often)
A recent  mobile ads case study was compiled and produced results showing Nanigans’ ROI-based Facebook Mobile Advertising delivered 52% higher ROI than Mobile Ad Networks.

Customization – There are 1 billion users on Facebook. That’s an enormous targeting pool for marketers. In addition, Facebook interests and open graph targeting allow for countless targeting groups customized to any advertiser target market. Honestly, can you think of a target market that isn’t reachable in some way on Facebook?
(the answer is no)
Facebook is the most cutting edge advertising opportunity for marketers as of today. From integrating on and offline, the relationship of in-store and out-of-store purchasing,  to thinking bigger and past just “fan” acquisition, Facebook is the new directive for performance marketers. As marketers, we should continue to push Facebook to new levels and not lethargically focus on how many impressions or fans we can get or how to reduce our CPA but instead the conversation around Facebook marketing should focus around:
   1.   Device agnosticism
   2.   Precision targeting
   3.   Multivariate ad testing
   4.   Scale (millions)
   5.   Affinity modeling
   6.   Predictive lifetime value-based bidding
   7.   Measurement, reporting & analytics

To all you performance marketers out there, welcome to the new Facebook, and the answer you’ve been looking for…

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 20-05-13 21:54

1,90 kr pr ord er den normale pris for en tekst som denne.

Kommentar
Fra : facebook

Dato : 21-05-13 00:01

Jeg vil egentlig gerne give nogle flere point til den der vil hjælpe mig, men jeg er lige blevet oprettet som bruger så jeg har ikke flere point at dele ud af - og jeg aner ikke hvordan jeg får fat i nogle flere.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 21-05-13 07:56

Du kan få flere points ved at registrere dig som Superbruger. Vi kan så bare ikke bruge de points til så meget andet end en anerkendelse af svaret.

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 60 point
Dato : 21-05-13 16:14

- skid på point og lær engelsk...

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 21-05-13 17:24
Kommentar
Fra : fun2

Dato : 21-05-13 18:13

Ja, jeg kan godt oversætte det til dansk, sikkert også rimelig fejlfrit. Men spørgsmålet er: Hvorfor skulle jeg? Er det en opgave "facebook" har fået på sin uddannelse, er det for at forstå teksten eller?

Kommentar
Fra : facebook

Dato : 21-05-13 18:31

Jeg skal bruge det til en opgave.
Håber I vil hjælpe mig

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 21-05-13 18:33

Så det er hjemmearbejde? I så fald, oversæt teksten så godt du kan, post resultatet her, så skal vi nok hjælpe med at rette eventuelle fejl.

Kommentar
Fra : jøjø

Dato : 21-05-13 18:53

Citat
Jeg skal bruge det til en opgave.
Håber I vil hjælpe mig

Forståeligt nok, hvis man skal have lidt hjælp til at komme i gang med en opgave.

Men hvad får du ud af, facebook, at bede en Kandu'er om at oversætte hele din opgave for dig???

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 21-05-13 22:58

what the fuck is all this about?

In what use about this tekst?

Godkendelse af svar
Fra : facebook

Dato : 22-05-13 00:20

Fuck hvor er I nogle nederen mennesker.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 22-05-13 00:30

Citat
Fuck hvor er I nogle nederen mennesker.

Du forstår sandelig at anskueliggøre dit problem...

Fremdeles vil alle stå i kø for at hjælpe dig!