/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Backup program til HTC Incredible S?
Fra : Brassovitski
Vist : 435 gange
100 point
Dato : 20-05-13 17:55

Hej
Mangler et program til at tage en komplet backup af en HTC smartphone. På HC's hjemme side, kan der dowmloades etprogram til at synkronisere konakter og kalender, men det er ikke det jeg efterlyser. Jeg har haft onakt til HTC support, og det har åbenbart ikke et program til at tage en total backup af telefonen. Programmet skal kunne age en total kopi (et Image) af telefonen, dvs. apps., kontakter, music, evroge data, osv.
Jeg har selv en Huawei, de har en suite til Windows der klarer det hele i et hug. Det samme gælder for Samsung, deres program tager også en komplet kopi af hele telefonen.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-05-13 18:50

Har du prøvet programmet Goodsync? måske det kan klare det.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-05-13 23:02

Godt nok ikke en image fil men MyPhone Explorer kan gemme kontakter, sms og filer på computeren, du skal have en app på telefonen:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fjsoft.myphoneexplorer.client
og et program på Windows computeren:
http://www.fjsoft.at/en/downloads.php
prøv at læse om programmet her:
http://www.appsportal.dk/effektivitet/android/338-myphoneexplorer-app-sykroniser-android-med-pc.html

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 21-05-13 00:03

My phone explorer ser lovende ud. Jeg kan først tjekke det ud næste weekenden, da jeg først kan få fingre i den telefon det handler om i weekenden.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 10-06-13 15:02

Hej
Jeg her ikke afprøvet dette endu, men jeg tror det program (KIES) Samsung bruger måske kan bruges til en HTC også. Det vil jeg lige prøve ved lejlighed.