/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Meget dårlig lyd
Fra : mig-selv
Vist : 630 gange
50 point
Dato : 18-05-13 22:00

Al sammen=ligning med andre personer herinde er (ikke tilladt) men bortset FRA DET
Hvordan i alverden får jeg ´lyden¨bedre på næste tur,
smider noget 'skum' over et eller andet? på microfonen - på et video-kamera/

Filmen er i HD, men det tager en evighed at snakke med - mit net.
Så i får det med tale til.......

http://www.putlocker.com/file/6D81D92C8876FC83

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-05-13 10:31

Lav en "vindhætte" og sæt over mic som du selv er inde på, med noget skumgummi eller lignende!

Det er jo nok ikke nemt da mic formodentlig er indbygget i camera!

Accepteret svar
Fra : viskinge

Modtaget 50 point
Dato : 19-05-13 11:24

Den er da også helt galt med formatet. Alle bilerne er jo en HGF (Høj Gammel Ford, veteranbil)
Aldrig er Vesterbro og Limfjordsbroen set så smalle

Du udgår jo nok ikke helt noget fartvind på motorcykel, men mange videokamera'er kan der jo tilsluttes en extern microfon. Med en løs microfon er det jo meget nemmere at "lege" lidt med vindafskærmninger, ligeledes evt. at købe en mere velegnet microfon.
Microfonen kunne jo feks. også ligge i en inderlomme.

MVH

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-05-13 19:48

Citat
Aldrig er Vesterbro og Limfjordsbroen set så smalle

HVOR, har du dog har ret.. og tunellen er endnu værre = til tider.
Og togdriften var vist også sat på prøve, for et stykke tid siden, noget med en coster der ikke kunne amme plet.
Nu har jeg så ikke lige 'nærlæst' vejledningen, men jeg mener ikke der kan tilsluttes en extern MIC,
så jeg må prøve at smide en 'skumgummi svamp' på den og ellers prøve at få vinden på rette køl, men det ser så ikke pænt ud - som så egentligt kan være lige meget.

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 20-05-13 19:51

Men jeg kunne jo så optage lyden med en anden genstand og så redigere det sammen til noget brugbart, men - det koster også små-penge, det med lyden
og flere 'genstande' at holde styr på.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-05-13 19:53

I en ellers travl Verden, så jeg nøjes med dårlig lyd og trafikanter.... ment som en dårlig vits.