/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
60 X Optisk Zoom
Fra : mig-selv
Vist : 599 gange
50 point
Dato : 18-05-13 18:48

Er dette et håndholdt kamera?
Min erfaring siger mig? at efter ca: 15X optisk zoom så ryster selv det bedste kamere (håndholdt).
MEN dæleme, det er stadig et godt skud.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 60 point
Dato : 18-05-13 19:18

Citat
Er dette et håndholdt kamera?

Nej, det er på stativ eller anden støtte!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-05-13 21:08

OGSÅ hvad jeg tænkte? efter 15X så kan man VIRKELIG se om har HØJT blodtryk...auh´t

Men stadig godt går af et billigt kamera.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-05-13 21:43

Jeg skal bare have en tre fire pils med halstørklæde - så kan jeg også holde det kamera.

Hos mig sidder duerne også og tager brusebad........................4 mtr. væk.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-05-13 21:07

Her har lige/næsten og været ude og Zooooooooooooooooome lidt
Jeg står og tænker ? virker skidtet eller er jeg for TÆT på?
tror den fik halv-delen af Zoom = 30X og SÅ flytter vinden/ MIN egen rysten så bare mig
samt man skal begynde ude fra - men så kan alla jo se hvor jeg bor,
Citat
Hos mig sidder duerne også og tager brusebad........................4 mtr. væk

Men det er stadig bedre end så meget andet, man ikke kan købe for 400.-
http://www.putlocker.com/file/ABABD15D2891DDFE

NB: der er ikke lyd på, så filen hedder noget meget mærkelugt, ellers ville den hedde AVI.

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 20-05-13 21:10

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-05-13 17:48

velbekomme