/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Fladskærm, Acer eller Samsung
Fra : jyde2003
Vist : 193 gange
50 point
Dato : 08-06-03 23:35

Hej.

Jeg håber der er nogen, som kan give mig et godt råd. Jeg hår undersøgt markede for fladskærme og kommet frem til, at Acer AL732 og Samsung Synchmaster 172T nok er dem der passer bedst til min pengepung og behov. Men, hvilken af de to vil være det bedste køb? Skærmen skal være velegnet til spil. Så mit spørgsmål er; Er der nogen som har praktiske erfaringer med disse to skærme eller er der et tredje alternativ.

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : geu

Dato : 09-06-03 10:32

Du skal da helt klart vælge Acer AL732, den har en respons tid på kun 16 millesek mod Samsung har 25.

Kommentar
Fra : na9

Dato : 16-06-03 22:50

Jeg er helt enig med geu. Du skal vælge AL732. Har anvendt den daglig siden april - den er fantastisk.
En almindelig, men supergod LG/Flatron CRT-skærm lyser som et fyrfadslys sammenlignet med Acer's TFT-skærm.
Og så er den flot i designet, aluminium og med smal kant.
Der er kun et problem, den er svær at få fat i.

Kommentar
Fra : oscar44

Dato : 02-07-03 00:15

Mit Valg faldt på AL732 - Den er ganske enkelt perfekt - og mht. spil ingen problemer overhovedet.
Testet:
hitman
DeltaForce BlackHawk Down
CounterStrike

Alt kørrer perfekt, ingen ghosting, lag eller problemer med "sort" som med så mage andre TFT Sk.
kan varmt anbefales.

Kommentar
Fra : MaF1a

Dato : 10-07-03 18:45

de bedste skærme efter min mening er da klart LG electronics (flatron) prøv at se på nogle LG skærme de har deres helt eget skærm system hvor ikke enang samsung eller acer kan følge med

Kommentar
Fra : Gibbon

Dato : 17-10-03 20:29

Jeg er enige med næsten alle de andre det skal være Acer jeg har den og sidder foran den... Den er perfekt til spil så som:

>Counter-Strike
>Warcraft III - Frozen Frone
>GTA - Vice city
>Quake III arena

Hilsen
Gibbon