/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvad uddannelse har denne mand.
Fra : vedikkealt
Vist : 700 gange
500 point
Dato : 17-05-13 10:34

Kære allesammen

Her i Aalborg kommune har vi en Miljøchef Michael Damm, der kloger i alverdens ting og sagen.

Men hvad baggrund har han, rent uddannelses mæssigt ?

Google har ikke kunnet hjælpe mig - sikkert manglende evner

Bedste hilsner fra vedikkealt

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-05-13 10:38

Der står da læse en bunke om personen på Google...[B]Indsæt din tekst her[/B]

https://www.google.dk/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&ie=UTF-8#output=search&sclient=psy-ab&q=Milj%C3%B8chef%20Michael%20Damm&oq=&gs_l=&pbx=1&fp=481f9e00c5444a46&ion=1&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.46471029,d.bGE&biw=1163&bih=640

Ellers kan du vel bare tage kontakt til kommunen hvis du er i tvivl om noget.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-05-13 12:45

Du kan være rolig, kommunerne kigger mere på folks CV end de der hiver nye medlemmer ind i Folketinget

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-05-13 22:33

Ikke engang på Linkedln står der noget

Han er nok "bare" kontornusser som har fået et skulderklap

Kommentar
Fra : transor

Dato : 17-05-13 23:35

Med ganske få undtagelser kræves ingen uddannelse for at besætte kommunale stillinger, og slet ikke på chefniveau.
En af undtagelserne er beredskabsinspektører, som skal foretage brandsyn, eller give tilladelse til brandfarlige virksomheder. De skal have været igennem et kursus, og have bestået en prøve. Men beredskabschefen, som administrerer områdetr, behøver ingen uddannelse eller eksamen.

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 18-05-13 08:39

Jeg regner med at komme med svar senere. Jeg er ved at undersøge sagen flere steder.

vic200

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 18-05-13 11:09

Citat
Men hvad baggrund har han, rent uddannelses mæssigt ?

Hvorfor denne utidige snagen?

Du kan da henvende dig til personen hvis du er i tvivl!

Accepteret svar
Fra : vic200

Modtaget 500 point
Dato : 18-05-13 11:09

Hej ved ikke alt.
Han har en uddannelse som: Cand Scient i Kemi og Bioteknologi

vic200

Godkendelse af svar
Fra : vedikkealt

Dato : 19-05-13 00:16

Tak for svaret vic200...

Godt at vide, når man har lagt sit liv og helbred i hænderne på sådan en klaphat.

Bedste hilsner fra vedikkealt

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 19-05-13 00:18

marken84

Det er så absolut ikke utidig snagen, af EN eneste grund.

Det er langt bedre at kende sine fjenders evner, end sine venners.

Håber det var svar nok