/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Til Cimbombom
Fra : smuller54
Vist : 841 gange
100 point
Dato : 15-05-13 19:16

Hej Cimbombom

Her ser du hvordan man tilbereder friske grønne asparges:

http://www.madbio.com/video/8029468/gronne-asparges

Synd hvis du kun kender asparges fra tarteletter.- De her smager himmelsk

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-05-13 19:46

Hos os slås vi om de grønne asparges, og de spises med fingrene.
De er tilberedt så de næsten knaser...................................................... (Gumle-smiley)

Accepteret svar
Fra : Cimbombom

Modtaget 100 point
Dato : 16-05-13 12:31

Tak for linket smuller
Jeg syntes kokken i videoen forklarede tilberedningsprocessen rigtig godt. Det kan jeg nok finde ud af, selvom jeg ikke er et køkkenmenneske.

Godkendelse af svar
Fra : smuller54

Dato : 16-05-13 14:03

Tak for svaret Cimbombom.