/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Statuslinie
Fra : kimstraarup
Vist : 215 gange
50 point
Dato : 08-06-03 22:37

Hvordan får jeg statuslinien til at forblive i stifinder efter genstart af PC?

Når jeg starter computeren senere er den væk, og
jeg skal op i menuen og slå den til igen.

Kommentar
Fra : dertil

Dato : 08-06-03 23:13

jeg vil også gerne vide det ??

mvh 4u2

Kommentar
Fra : technet

Dato : 09-06-03 04:15

hvis du klikker på vis -> værktøjslinjer så fjern flueben i lås værktøjslinjerne og nu klikker du på vis
og sætter flueben ved statuslinje

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-06-03 07:59

Dette script løste problemet på min kærestes pc,efter en masse roderri,hun havde problemer med mappe indstillinger,status linie,store iconer,o.s.v
XP ville ikke beholde de settings hun satte op,siden har hun ikke haft de
problemer,du kan trykke åben med det samme eller gemme det på pc'en og så
trykke på det.Genstart

Tryk på texten,linie,30. Windows XP Doesn't Save User Settings

http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm

Manse9933Læs hvad der står øverst på siden.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-06-03 08:04

Det er et kendt problem,man kan også gå ned i regedit og lave ændringen,men
scriptet gør det auto for en.Det virkede i hvertilfælde på hennes pc.

Kommentar
Fra : henras

Dato : 29-06-03 23:35

Det er egentligt nemmere end som så. Åben stifinderen. Vælg "view">"Status bar". For så at få den til at forblive synlig altid vælg, "Tools">"Folder options">"View">"Apply to all folders". Dette er måden på en GB ver. af xp. Det er vist nogenlunde på samme måde med W2k og W98. Hvis du har en DK ver må du lige se om du ikke kan se hvad de kan have fundet på at oversætte det til.