/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Problemer med bluetooth
Fra : Holst-Hansen
Vist : 398 gange
300 point
Dato : 14-05-13 21:59

Hejsa jeg har det samsung xcover gt-s5690 som skal parres med det jabra easy også headset. Det har virket men jeg kom uden for rækkevide også forbindelsen røg. Problemet det når jeg tilslutter det sker det kun med media lyd og ikke med telefonlyd som det det nødvendig. inde i bluetooth menu kan jeg det det felt det hedder telefon lyd men jeg kan ikke vælge det. Jeg håber mit problem det klart formuleret også at det det nogle det kan hjælpe mig videre. På forhånd tak

Kommentar
Fra : Bassebo

Dato : 15-05-13 06:30

Jeg ville slette den binding til dit head sæt og søge det ind igen på ny......

Bassebo.....

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 15-05-13 07:16

Der må være en måde at slette alle bindinger, Her på min Buddy skal jeg holde tænd knappen i 8 sec.
Her efter vil jeg tro du får lov til at lave din binding son telefon set.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 15-05-13 17:11

jeg ville også installere på ny:
Citat
Til senere parring:
Sørg for at headsettet er tændt.
Tryk og hold besvar/afslut-knappen nede i ca. 5 sekunder.
Bluetooth forbindelsesindikatoren på StatusDisplay™ blinker blåt, når headsettet er klar til parring med din telefon.

Sæt din Bluetooth-telefon til at finde Jabra EASYGO. Følg betjeningsvejledningen til telefonen. Dette omfatter normalt, at man går til en "opsætning", "tilslutning" eller "Bluetooth"-menu på din telefon og vælger indstillingen for at finde eller tilføje en Bluetooth-enhed.

Din telefon vil nu finde Jabra EASYGO.

Din telefon spørger derefter, om du vil parre med den. Accepter ved at trykke på "ja" eller "OK" på telefonen. Din telefon vil muligvis bede om en adgangskode eller pinkode = 0000 (fire nuller).

Din telefon bekræfter det, når parringen er gennemført. I tilfælde af at parring mislykkes, så gentag trinene.

Parring er opnået, når Bluetooth forbindelsesindikatoren og batteriikonet lyser konstant. Lyset forbliver konstant i 5 sekunder og slukker dernæst.

Hvis du har headsettet på, vil stemmeguiden sige "connected"