/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Samsung galaxy s3 eller s4
Fra : miss-tk
Vist : 724 gange
50 point
Dato : 14-05-13 21:15

Er der nogen der har erfarringer med begge mobiler?
Er s4 værd at bruge penge på ift. s3?

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 15-05-13 07:39

lækre telefoner begge 2.
Her er jo mange forhold at tage i betragtning. Hvad vil du bruge dem til.
Snakke kan man jo være heldig de kan en gang imellem hej hej.
Hvis du vil have det ypperligste nye må man betale.
Jeg har selv gennem nogle år klaret mig med en HTC Legend.
Som jeg betalte kassen og en bunke teleabnement for.
Købte for øvrigt 2 en til min kone, det var forøvrigt hende der ville have sådan en smart en.
den blev prøvet en 10 gange men det var for meget. Så fik hun en LG klaptelefon.
Så fik min datter den og da hun hoppede på æblet, fik vores barnebarn den. Men også her vandt æblet. Så nu ligger den i skuffen.
Nu måtte jeg have en ny HTC Legend var for lille i ram hukommelsen til de apps man bruger idag.
Jeg satte så et mål på et 2000 kr og kikkede så på ugens tilbud.
jeg har nu købt en HUAWEI U9508. Måtte godt nok lidt over målet 2500 kr gav jeg.
Her fik jeg det nyeste ANDROID styresystem, en hurtig processor med 4 kærner og 1G bit i ram.
lidt stor, men alligevel nem at skrive på.
Jeg er jo linux mand og vil slet ikke sælge min sjæl til æblet hej hej.
hilsen Steen

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 50 point
Dato : 15-05-13 10:44

S4 har dobbelt så mange ram, en hurtigere processor, et bedre kamera, en bedre opløsning på skærmen og en større skærm - uden at mobilen dermed er blevet større. Plus en del andre raffinementer.

Så jeg synes da, at den er de ekstra penge værd.

Kommentar
Fra : prio

Dato : 15-05-13 11:47

Samsung S4 er al for dyr i forhold til, hvad du får.
Jeg ville "nøjes" med en S3 og spare kr. 1500.

Men begge telefoner er gode til samtale - hvilket for mig er det vigtigste ved en telefon.
Al for mange mobiltelefoner er rædselsfulde til at føre en samtale i.

Både S3 og S4 har en god, klar og høj lyd.

Godkendelse af svar
Fra : miss-tk

Dato : 15-05-13 16:54

Tak for svaret Rellom.