/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
iPhone - hay day
Fra : Carina76
Vist : 509 gange
100 point
Dato : 14-05-13 19:55

Hey ..
Hvis man ikke kan komme ind på hay Day, med sin iPhone hva gør man så .. ?? :/

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 14-05-13 21:36

køber en nokia

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 15-05-13 08:50

Nu læser jeg da at hay Day er kun beregnet til iphone.
Og altså ikke findes til Android telefoner.
Det er vel en apple telefon du har.??
Du kunne måske have lidt sjov af at læse hvad jeg skrev i et andet spørgsmål.
http://www.kandu.dk/spg167355.aspx
jeg bruger mange timer bag denne skærm, stationær Pc med en 22 tommer skærm.
Jeg har arbejdet med PCer lige så længe de har fandtes. Men jeg har aldrig spillet et spil.
Det er lidt løgn jeg har en flysimulator.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 15-05-13 10:19
Kommentar
Fra : Carina76

Dato : 16-05-13 16:57

Det dur sq ikke .. Har afinstalleret og installeret det igen :/
Jeps det er en iPhone

Kommentar
Fra : Carina76

Dato : 20-05-13 23:00

Hvis man nu gendanner sin iPhone vil alt så gå tabt ?? Også det på sin Apple-id ? Altså det i ens game center ,. Skal man så også starte forfra med numre ??