/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Windows Live Mail.
Fra : Mosebaek
Vist : 577 gange
100 point
Dato : 14-05-13 18:40

På min (konens) bærbare med Windows 7,har vi endnu ikke haft mail program.Vi havde en "Ekspert" til at hjælpe os,for et par måneder siden.Men det kom aldrig til at "du".

Fakta er at det er lavet af menneskehænder,så andre "hænder",må jo så også kunne få det til at virke.
Det drejer sig om Windows Live Mail 2011.Jeg har afinstalleret (flere gange) og installeret igen.Hvergang efter ny install.,viser den mail adresse,og et kodeord,som den IKKE vil godta`.

Jeg afinstallerer gennem Kontrolpanel og "fjern program".Bagefter "søger" jeg efter flere filer.Og der er som regel een der hedder "Windows Live Mail log",som jeg så fjerner/sletter.

Hvordan får jeg den RIGTIG slettet.Tror det er problemet,for når den "kender" e-mail adresse og kodeord,ved ny installation,tyder det jo på,at det IKKE er en ny installation.Med andre ord:Hvordan kan jeg lægge et HELT NYT version i pc`en.NB.: Bruger TDC`s vejledning slavisk,med hensyn til porte m.m.

M.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-05-13 18:45

Du skal jo tilslutte en eksisterende mail og det er vel den mail + tilhørende kodeord som er gældende.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 14-05-13 19:00

Ved afinstallation er det en god ting at bruge REVO uninstaller den renser alle overflødig filer bort...

http://www.revouninstaller.com/

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 14-05-13 19:07

kan du ikke bare oprette en ny,. ?
og lade den gamle være :
https://accountservices.passport.net/reg.srf?id=2&sl=1&lc=1030

det kan jeg gøre på min PC, selvom jeg har en i forvejen.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 14-05-13 19:14

det ser sådan ud :
http://peecee.dk/upload/view/411051

så er det bare at udfylde felterne, med noget ingen andre har brugt.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 16-05-13 11:12

Konen mener min nærværelse i haven,er påkrævet. Så min indsats ved komputeren,er for tiden noget begrænset.

Jeg har dog fundet ud af,at tilslutte en ny mail adresse til TDC.Men har ikke afprøvet det endnu.
Har jeg endelig tid,mellem regnbygerne,har konen "sat sig på den".

M.

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 17-05-13 07:17

få en ny mail,og skift konen ud,,så kører det for dig.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 17-05-13 13:55

kandu - ikke anskaffe dig en mere,..?

computer altså,...
en god brugt til 2 - 400 kr er udmærket til surf på nettet,..

de 'store' opgaver -kandu- så overlade til konen -- når hun nu 'sidder' der alligevel,...

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 17-05-13 14:24

Citat
kandu - ikke anskaffe dig en mere,..?

Har rigelig nok,i een kone.Og ikke som arabiske sheiker,der har et helt stutteri.
Citat
en god brugt til 2 - 400 kr er udmærket til surf på nettet,..

Har heldigvis min go`e gamle hp pavilion,fra 2004. Med 17,3`skærm.
Kan ikke fordrage de bærbare med 15,6`skærme.Skal man f.eks.læse avis,skal man "rulle" hele tiden,for at læse siden.
Endnu værre er det,når man laver tekstfiler,på sådan en lille skærm.

M.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 17-05-13 15:08

Kandu er ved at gøre mig rundtosset.Hvergang jeg åbner Outlook Express,er der en ny,eller flere "Kommentar til dit spørgsmål hos kandu.dk". Fakta er at det ikke passer.

Kandu er igen "skås".Alle Thyboer,ved hvad det betyder.

M.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-05-13 16:51

Citat
Kandu er igen "skås".Alle Thyboer,ved hvad det betyder.

NÅ!