/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
søger delehave!
Fra : DBG1
Vist : 555 gange
50 point
Dato : 14-05-13 18:17

Har du en have som du ikke bruger, eller har du svært ved at passe din køkkenhave?
så kan jeg måske være behjælpelig...

jeg er en ung frisk knægt på 21 og jeg interesserer mig meget for selvforsyning og har en drøm om i fremtiden at blive selvforsynende, og er derfor begyndt helt fra bunden ved at fylde min altan og vindueskarm i lejligheden med grøntsager, men da jeg er ved at løbe tør for plads søger jeg et stykke jord hvor jeg kan prøve at dyrke mere og flere forskellige ting, og få noget mere erfaring, og ikke mindst få noget godt økologisk frugt og grønt ud af det.

Jeg er selvfølgelig klar på at give noget igen, i form af lidt hjælp med havearbejde, eller at dele høsten, eller hvilke aftaler vi nu kan finde ud af..

Jeg søger en som bor i Århus eller i nærheden.. gerne tæt på Åbyhøj
du kan se mere om mig på min blog (spørg da jeg ikke ønsker at linke til den her!)..

håber at høre fra dig :)

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 14-05-13 18:47

Øv øv øv. jeg bor ved Karise på Sjælland, og kunne godt bruge dig til hjælp i haven, og her må man godt tisse i egen have

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 14-05-13 19:03

Superfin idé, du sår og planter og jeg høster...

Kommentar
Fra : DBG1

Dato : 14-05-13 22:33

Citat
Øv øv øv. jeg bor ved Karise på Sjælland, og kunne godt bruge dig til hjælp i haven, og her må man godt tisse i egen have

ja det er meget ærgeligt når nu man må det.. :)

Kommentar
Fra : DBG1

Dato : 15-05-13 12:24

Citat
Superfin idé, du sår og planter og jeg høster...

noget i den retning, men skal selvfølgelig også selv ha lidt ud af det..
hvor er du fra?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 15-05-13 12:30

Citat
noget i den retning, men skal selvfølgelig også selv ha lidt ud af det..
hvor er du fra?

Ja det kunne jeg tænke mig - dette var dog kun ment som en behagelig spøg
Håber du finder hvad du søger...

Et af mine ordsprog: Kun en tåbe frygter ikke HAVEN!

Kommentar
Fra : DBG1

Dato : 15-05-13 12:36

Citat
Håber du finder hvad du søger...

tak :)

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 50 point
Dato : 15-05-13 23:51

Du kan oprette dig på denne side
http://www.om-landshare.dk/side9.html

I højre side, er der 8260 Viby J. - ved Brabrandsøen:
8382 Hinnerup:

Kommentar
Fra : DBG1

Dato : 16-05-13 12:52

Citat
Du kan oprette dig på denne side
http://www.om-landshare.dk/side9.html

I højre side, er der 8260 Viby J. - ved Brabrandsøen:
8382 Hinnerup:

tak er gjort

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-05-13 16:46

Du kan også prøve den lokale kolonihave forening, der kan være nogen der ikke har dyrket hele haven. eller bare trænger til lidt hjælp, selv en bondemands mark kan du sikker leje et stykke af.

Kommentar
Fra : DBG1

Dato : 17-05-13 17:49

jeg vil prøve

Kommentar
Fra : DBG1

Dato : 19-06-13 22:11

jeg har fundet mig en have ved en gammel dame som behøvede lidt havehjælp..

jeg er faktisk netop blevet færdig med at plante og så alle mine grøntsager i den..
prøv at tjekke den ud på min blog "rejsen mod selvforsyning" (øverst ved google søgning)

Godkendelse af svar
Fra : DBG1

Dato : 12-07-13 15:32

Tak for svaret katekismus.