/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Strandferie i Danmark/Tyskland
Fra : klemme2006
Vist : 717 gange
100 point
Dato : 13-05-13 22:43

Vi vil gerne afsted med ungerne på 6 og 8. Vi er ikke meget for at skulle køre for langt. Vi skal bo klods op ad stranden, (har kajakker og surfbrædder med), der skal være en super legeplads og måske noget, der lægger op til hulelege. Det må meget gerne være et sted med tradition for samvær mellem voksne også. Om det er telt eller hytte kommer sig mindre nøje.

Jeg har selvfølgelig googlet en del, men vil gerne høre fra nogle med personlige erfaringer.

VH

Klemme2006

Kommentar
Fra : transor

Dato : 13-05-13 23:45

Glem alt om strandferie i tyskland. Den smule strand der er , er overrendt og dyr. Derfor tager tyskerne til danmark.

Der er mange fine steder for det du søger i Sverige. F.eks på Øland.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 14-05-13 07:08

Rågeleje camping kunne være en mulighed, jeg har set mange surfere tæt på, ikke lige ud for pladsen men lidt til højre for den.

Citat
Det må meget gerne være et sted med tradition for samvær mellem voksne også.

Der står ikke mange aktiviteter på deres kalender endnu, men jeg mener den plejer at til godese både børn og voksne.

Ps. tyskerne tager til Danmark for at "få vand", tyskland er billigere at campere i en DK.

Du kan få svært ved at få en hytte, når du reservere så sent.

På dette link, kan du se nogle pladser både i DK og Tyskland

http://www.eurocampings.dk/da/europa/

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 14-05-13 14:50

hvis du skal til tyskland, er der meget fine badestrande på rugen.
ellers omkring rostock.

Kommentar
Fra : heseda

Dato : 31-05-13 00:32
Godkendelse af svar
Fra : klemme2006

Dato : 29-06-13 20:47

Tak for svaret Nordsted1.