/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
hjælp til valg af printer
Fra : stefong
Vist : 466 gange
100 point
Dato : 11-05-13 20:40

Søger lidt hjælp til at finde en printer.
Skal have air print, trådløs
Være multifunktions
Ca 500-1000 kr
Printe mest tekst og enkelte billeder.
Ikke alt for dyre blækpatron.

Mvh Steffen

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 11-05-13 21:29

Jeg har lige købt en Samsung sort/hvid laser multifunktions printer pris 999 kr. i Computercity.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-05-13 21:32

Canon mg 5350 er et godt bud idet du kan få uoriginale patroner til den til en væsentlig billigere pris. Derfor valgte jeg den da jeg skiftede.

Jeg købte min her http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Printere-/658810/Canon-PIXMA-MG5350.html?cid=904201400000&gclid=CP272Y7ljrcCFcx6cAodVTAA4w

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-05-13 13:15

Jeg køber blækpatroner her http://www.billigmedien.de/?page=inkfinder&show=list&model_id=1791 og de kompatible patroner er lige så gode som originale.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-05-13 17:23

Jeg har også købt en Canon MG5250w farveblækprinter.
Den kopierer direkte uden at computeren skal startes.
Scanner til USB pen / eller trådløst til mine computere
Printer via trådløst / USB kabel / via mit netværk
Jeg køber også blæk hos billigmedien.dk
eks. alle 5 farvepatroner i et bundt for lidt over 100 kr. som jeg husker det.
Nem opsætning til router gøres fra printeren og så finder installations programmet selv printeren.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-05-13 20:53

Jeg havde ikke set at stefong er en af de useriøse brugere der bare lader sine spørgsmål annulere og er total ligeglad med os, der bruger tid på ham. Så slut herfra med gode ideer til den bruger.....

Kommentar
Fra : Eyvind