/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
ASKO Vølund Tørretumbler "død" Tromle
Fra : 1eno
Vist : 456 gange
10 point
Dato : 11-05-13 13:26

Hej : - )

Nogen her der ved hvad man kan gøre, når tromlen i en tumbler ikke drejer ?

Vh,
Mikkel

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 20 point
Dato : 11-05-13 13:35
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 11-05-13 15:20
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 11-05-13 15:21
Kommentar
Fra : 1eno

Dato : 11-05-13 15:40

1000 tak !!

Jeg skal lige finde ud af om jeg tør splitte det hele ad. Men TAK

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 11-05-13 16:36

Husk så lige at afslutte spørgsmålet - ikke blot annullere...

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 11-05-13 17:08

Enig med marken84, du skal lige tjekke hvordan du afslutter spørgsmål:
Du skal afslutte ved evt. at acceptere et svar, men naturligvis, kun hvis du har fået et svar du kan bruge.
Du accepterer, og ruller ned hvorefter du kan tildele stjerner alt efter hvad du synes du vil tildele, derefter trykker du send. Det er god pli.

Citat
Hvis du skriver et spørgsmål og ikke har lukket dette efter 3 måneder, vik Kandu.dk automatisk annullere dit spørgsmål og du vil blive fratrukket 5 ledige point.

Du skal sørge for, at lukke dit spørgsmål, enten i form af at acceptere et svar, eller annullere dit spørgsmål. Hvis du lukker dit spørgsmål indenfor 3 måneder vi du automatisk modtage 5 ledige point.

Godkendelse af svar
Fra : 1eno

Dato : 11-05-13 17:20

Tak for svaret marken84.