/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hvor blev mine billeder af?
Fra : spimmer
Vist : 539 gange
200 point
Dato : 11-05-13 13:04

Hej.
Jeg har en bekendt, som bruger Picasa. Nu er hendes billeder pludselig væk!
Hvad gør hun?
spimmer.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 11-05-13 13:07

Har hun prøvet at gå i Stifinder og søgt efter *.jpg, hvis det er det billedformat hun bruger?

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 11-05-13 14:33

Hvis du logger ind på din Google konto så kan du, for oven, se en værktøjslinje. Klik på den værktøjs knap der hedder "Mere" og derefter på "Foto" Måske du ved et uheld har fået flyttet dem der over.

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 200 point
Dato : 11-05-13 15:27

En anden mulighed kunne være at geninstallere picasa- så finder den billederne. Picasa er bare et behandlingsprogram og til at holde styr på de billeder man har liggende på computeren.

De ligger højst sandsynligt i en mappe der hedder Billeder under biblioteker på C-drevet.

Godkendelse af svar
Fra : spimmer

Dato : 13-05-13 11:07

Tak for svaret smuller54.