/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
min halflife fucker!!!!!!!!!!!!!!!
Fra : 2slow4you
Vist : 242 gange
50 point
Dato : 08-06-03 19:17

min computer brokker sig når jeg går ind i halflife (DOD) over internettet den siger could not load library c:\sierra\half-life\dod\cl_dlls\client.dll det er rqv iriterende hvad skal jeg gøre??????????????????

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 10-06-03 22:30

Har du forsøgt at søge efter filen??
du har vel lagt spillet på c-drevet ?

Kommentar
Fra : Freaken

Dato : 19-06-03 17:09

Du kan slette spillet og geninstallere det... Det hjalp ved mig...

Kommentar
Fra : Freaken

Dato : 19-06-03 17:09

Du kan slette spillet og geninstallere det... Det hjalp ved mig...

Kommentar
Fra : 2slow4you

Dato : 22-06-03 18:31

ja men jeg har ikke cd'en mere jeg er på rqven!!!

Kommentar
Fra : skaffa

Dato : 27-06-03 20:35

kag kommer från sverige!!! o undrar hur fan man gö fö att få DOD att fungera