/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Aktier
Fra : sfl17
Vist : 425 gange
40 point
Dato : 09-05-13 19:07

Hvor er det muligt at købe Huawei-aktier henne på nettet (mobiltelefon-selskabet)?

Nordnet har dem ikke, så vidt jeg kan se.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 09-05-13 20:08

Huawei er en kinesisk producent, hvor mange af dem ser man udbudt i aktier ?

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 10-05-13 09:01

Deres aktie står nævnt på bl.a. Bloomberg og Yahoo Finance, så man kan helt sikkert købe dem på den kinesiske børs, spørgsmålet er bare hvor henne??