/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
POKALKAMP
Fra : pirt03
Vist : 509 gange
50 point
Dato : 09-05-13 11:43

Kunne tænke mig at se pokalfinalen i eftermiddag - og Nej jeg har ikke lige investeret i en TV-pakke for at kunne se denne kamp og spar bare jeres forargelse
Så er der én, der kan henvis til en sikker problemfri gratis kanal på nettet - så jeg kan heppe på Esbjerg (Underligt at den kamp ikke er lovpligtig på TV2 eller DR)

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 09-05-13 13:20

Den bliver sendt på 3+ , det har de fleste vel ?

Jeg beklager, men jeg tror Randers vinder 2 - 1 ??

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 09-05-13 14:28

Hej
Nej 3+ er ikke i grundpakken.
Jeg har de samme cifre - bare omvendt 1-2. 9 x indsats. så deeet

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 09-05-13 14:49

Vær du kun glad for at du ikke betaler til 3+, de har nu sendt reklamer og tom snak i 3 kvarter...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 09-05-13 15:39

Hvis du nu bare nævnede hvem og hvad, istedet for pokalkamp, så kunne det være nemmere at hjælpe - for os der ikke gider se sport.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 09-05-13 15:41
Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 09-05-13 15:52

Mig selv

Du har da helt ret. Det er altså Randers og Esbjerg der spiller pokalfinale i Parken.
Mange gange undskyld.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 09-05-13 15:58

Siden det er i Parken, går jeg ud fra det er fodbold?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 09-05-13 16:02

Øhh, er kampen ikke færdig

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 09-05-13 16:08

mig-selv
Altså mig-selv, prøv nu lige:
Mit 1. indlæg kl. 11.43.
Skim derefter de efterfølgende indlæg. Så opdager du at det er Randers-Esbjerg.
Ok det fremgå så ikke, at det er fodbold, meeeeen.
Og nej kampen begyndte kl 15.00 - Dét - og det øvrige - kan du næsten ikke undgå at opdage hvis du ser på en eller anden avis' netside.
Hvilken planet befinder du dig på???

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 09-05-13 18:24

Nå, dit hold vandt, ikke 2 - 1 , men de spillede bedst og jeg er skuffet over Randers.

Og bare vi så her i kandu kunne undgå kommentarer fra nogen, der ikke ved hvad det drejer sig om.

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 09-05-13 21:17

Hej Svend
Ja, efter mange forsøg vandt Esbjerg så den pokal. Sidst "vi" tørnede sammen var det jo Randers, så det er vel ok.
Forresten, så lige et indslag i TV-syd hvor fans fra Esbjerg og Randers hyggede sig gevaldigt - også efter kampen.
Her kan FCK- og Brønbyfans da vist lære noget

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-05-13 06:24

Citat
Hvilken planet befinder du dig på???

Åbenbart langt fra den du sidder på.

Citat
Og bare vi så her i kandu kunne undgå kommentarer fra nogen, der ikke ved hvad det drejer sig om
.

Toede at spørger ville se kampen live.
og bare fordi fodbold rager mig en NISSE, kan man vel godt hjælpe - hvis man kunne