/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Fødselsdagsfesten fortsætter
Fra : jensviggo
Vist : 676 gange
30 point
Dato : 05-05-13 07:37

I fortsættelse af spørgsmål 1666733,vil jeg gerne høre panelet hvad jeg gør. Det er den 11 maj den store fest skal stå, men da jeg endnu ikke har fået en ny invitation til festen, ved jeg virkelig ikke hvad jeg skal gøre, den første invitation som hun bad mig om at kommentere blev jo revet i stykker, så kan den jo ikke være gældende mere.

den forvirrede

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-05-13 07:43

Citat
den første invitation som hun bad mig om at kommentere blev jo revet i stykker

Så må vedkommende jo gå ud fra at du ikke kommer, siden du ikke svarede.
Og sikkert ikke spilder frimærke på det engang mee.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 05-05-13 08:23

Du forstår ikke spørgsmålet rigtig

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-05-13 08:42

SÅ må du jo skrive hvad du mener.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 05-05-13 08:52

jeg mener, at udfra det gamle spørgsmål, skal jeg så møde op til festen, uagtet jeg ikke har fået en ny invitation, den første blev jo revet i stykker, da jeg kommenterede den negativt i hendes øjne.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 05-05-13 08:54

Du spørger selvfølgelig vedkommende om du er inviteret eller ej -
længere er den vel ikke?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-05-13 09:05

Citat
skal jeg så møde op til festen, uagtet jeg ikke har fået en ny invitation, den første blev jo revet i stykker

Man møder ikke op til en fest som man ikke er inviteret til.
Ved ikke hvad dit andet spørgsmål var.
Men du valgte selv, ikke at svare på en henvendelse hvor du blev bedt om at skrive tilbage, måske fordi der skulle reserveres plads eller mad eller andet.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 05-05-13 09:07

Jeg skal vel ikke ligefrem tigge om at komme med, egentlig vil jeg helst ikke med, men jeg kan jo ikke melde afbud på en invitation som jeg ikke har, den er jo revet i stykker.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-05-13 10:08

Ring til den venlige dame og spørg om, klokkeslettet du skal komme.....

Du får jo ikke en løsning herinde om du skal komme eller ej, det er kun dig selv der kan finde ud af det.
Du vil jo gerne med så glem den fornærmethed jeg fornemmer du har.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-05-13 13:17

Citat
den er jo revet i stykker

HVEM rev den i stykker ???

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 05-05-13 14:32

Er det en børnefødselsdag?

Man kunne næsten få den opfattelse med denne her korrespondance

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-05-13 14:41

Citat
I fortsættelse af spørgsmål 1666733
det kan ikke være et spørgsmål her på Kandu du har skrevet 7 cifre og Kandu er ikke kommet længere end til 6 cifre i spørgsmålene
Hvis du har skrevet forkert så gå ind på spørgsmålet og kopier adressen fra adresselinjen, går tilbage til det her spørgsmål og sæt linket ind, så vi kan blive lidt klogere på hvad du spørger om

Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 05-05-13 15:01

Det må være dette spørgsmål
http://kandu.dk/spg166673.aspx
/Janus

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 30 point
Dato : 05-05-13 16:16

Ok så er du slet ikke inviteret, du blev kun bedt om at læse invitationen igennem, du bliver nødt til at vente og se om du bliver inviteret, eller spørge parret om de har glemt dig, det sidste ville jeg nok ikke gøre, så hellere blive væk

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 05-05-13 20:21

Jo den invitation jeg blev bedt om at læse igennem var til mig, men da jeg kommenterede den, blev k.......... tosset og rev den istykker, og hvis jeg ikke får en ny bliver jeg væk.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 05-05-13 23:15

Citat
hvis jeg ikke får en ny bliver jeg væk

hvad er så problemet?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-05-13 11:17

Citat
men da jeg kommenterede den, blev k.......... tosset og rev den istykker, og hvis jeg ikke får en ny bliver jeg væk.

jamen så er du IKKE inviteret.
Og som jeg læser det er du jo heller ikke så vild med at skulle til den fest.
Så slå koldt vand i blodet og lad som absolut ingenting.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-05-13 12:38

Et plus er, at du nu slipper for at købe gaver til to "runde" fødselsdage.

Et minus er, at nu skal du selv købe/lave din egen mad den dag, og du bliver ikke opvartet

Jeg, som bruger på kandu, kan ikke vejlede dig, da jeg ikke var til stede, da invitationen blev revet i stykker.

Det er jo kun din version af sagen, som er blevet beskrevet.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 07-05-13 06:07

Opgaven er løst til alles tilfredshed, så tak til alle der gav deres mening

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 07-05-13 06:09

Tak for svaret o.v.n.. er blevet geninviteret