/ Forside/ Interesser / Helbred / Førstehjælp / Spørgsmål
10  granner01 150
mus
Fra : Dieter
Vist : 722 gange
100 point
Dato : 03-05-13 15:24

hej,
jeg kan ikke musene ikke vil virke på PC en. Jeg har fået en hjerneskade.
Dette betyder at jeg ikke kan finde ud af hvorfor jeg ikke kan finde ud af at arbejde med mine mus på PC en.
.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 03-05-13 17:18

Hvis det er en trådløs mus til USb :
Tag USB stikket ud og vent et minut- sæt stikket ind igen og tryk på den lille knap på undersiden af musen (altså hvis der sådan en knap).

Kommentar
Fra : vith

Dato : 03-05-13 18:23

Hvis musen er med batteri, trænger den måske til et nyt?

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 04-05-13 14:05

Tak for svaret Eyvind.