/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Lupo 3L
Fra : SWonder
Vist : 393 gange
50 point
Dato : 08-06-03 16:04

Er der andre biler der kan måle sig med Lupo 3L?? Når man tænker på økonomi..

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 08-06-03 16:09

det er svært at sige, vores peogeot 106 dielse køre 27 km literen, og koster fra ny 127000,-

en lupo køre 33 km literen men kan godt komme op på 37 km literen , men den koster ca. 185000,- fra ny...

så køre man langt på arbejde eksemplevis, så er lupo 3l et godt valg...så svaret må være nej, ikke i øjeblikket...

dog arbejde VW på en 1L altså 100 km literen, men om den kommer på markedet er ikke godt at vide..

forsat god pinse

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 08-06-03 16:12

husk på at køre i en lupo er lidt af en udfordring i den første tid

1. den går ud hver gang du holder stille
2. ingen servostyring

der er heller ikke centrallås og der er ikke ret meget plads i den men økonomisk set skulle den jo være ok

solgaard

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 08-06-03 16:16

ikke desto mindre er det en bil med kvalliteter, vi valgte kun 1o6, fordi vi ikke lige kunne finde de 50000,- mere lupoen koster..

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 08-06-03 16:58

Ifølge FDM er Toyota Yaris med dieselmotoren, bilen der koster mindst pr. kørt kilometer.
Det når man regner gensalgsværdi, serviceaftale og div. faste udgifter med!!

Den har også fordelen, at man kan sætte træk på den.
Aircondition kan også monteres og den har servostyring og centrallås som standard

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 08-06-03 17:03

audi A2 kan .....

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 08-06-03 17:14

Med hensyn til total økonomi, er A2'eren værre end Lupo'en pga. indkøbsprisen!!!