/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Albatros mail
Fra : svendgiversen
Vist : 959 gange
75 point
Dato : 29-04-13 19:50

Vi overvejer denne rejse

http://www.albatros-travel.dk/rejseoversigten/AnderschonenblauenDonau/5august2013/Pages/Default.aspx

men kan ikke komme igennem med mails...

Er der noget galt?
Hvad er der galt med den anførte mail adresse??
Hvorhen skal vi sende mails til Albatros???

Vi vil ikke bare booke, men vil have flere oplysninger via mails...

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 85 point
Dato : 29-04-13 19:59

http://www.albatros-travel.dk/praktiskinformation/Spoergsmaalogsvar/Pages/Default.aspx

nederst er der 2 muligheder:

Fandt du ikke det, du søgte?
Udfyld denne kontaktformular
eller skriv en mail til:
info@albatros-travel.dk

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 29-04-13 20:46

>eller skriv en mail til:
info@albatros-travel.dk

det er jo det jeg har forsøgt 7-8 gange i dag, uden at kunne komme igennem, kan andre det?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-04-13 20:56

Jeg aner ikke hvad jeg skal skrive til Albatros-travel - så derfor kan jeg ikke vide om det er muligt at sende til dem. Men Donau-turen ser godt ud.

Jeg går ud fra at du ikke bare prøver mailto linket men også har sat adressen ind i din "skriv mail"

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 29-04-13 21:04

hvis et rejseselskab ikke kan kontaktes på telefon eller mail, kan de ikke være særlig seriøse.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 29-04-13 21:22

Hej Svend,

Hvad mener du med, "ikke kan komme igennem"?

Albatros Travel er ret seriøse, og har eksisteret i mange år.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 29-04-13 22:01

går fint igennem:

Mange tak for din mail; vi vender tilbage med svar indenfor 3-4 dage. Såfremt din henvendelse involverer andre afdelinger end salgsafdelingen må der påregnes yderligere et par dages svar tid.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vil du have nyheder, tilbud og inspiration?
Tilmeld dig Albatros’ nyhedsbrev. Klik her

Du kan også møde os på Facebook –
Her kan du stille spørgsmål, møde andre rejsende og deltage i konkurrencer. Klik her
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Med venlig hilsen
ALBATROS TRAVEL | Tøndergade 16 | 1752 København V | Tlf. 36 98 98 98 | www.albatros-travel.dk

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 29-04-13 22:03

Kopierede blot din mailadresse: info@albatros-travel.dk

Whats the problem?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 30-04-13 10:03

Tak, og jeg har nu fundet ud af hvad der var galt, det var min fejl...

Jeg har nu foreslået Albatros at vi selv tager til Passau med Bundesbahn,
håber de er fleksible, vi har set Prag og for os er turen via Kastrup en omvej.

Måske er der andre der kunne få glæde af en sådan reduret rejse kun med båd på Danau?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 30-04-13 10:15

Har været der - sidste år :)

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 30-04-13 10:22

Citat
Tak, og jeg har nu fundet ud af hvad der var galt, det var min fejl...

Det var der da vist ikke nogen der var i tvivl om...

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 30-04-13 10:33

Tilbuddet: Turen med Albatros er på: Fra kun kr 7490,-
men den vi vil med på 16. september er 2000 kr dyrere.

Vist ret dyrt for en rejse, ikke noget eksotisk, kun her i Europa?

Vi kan komme langt billigere med flodbåd på Donau via tyske rejseselskaber,
men min kone kan ikke tysk og foretrækker et dansk rejse selskab...

Er der nogen der kender andre muligheder end Albatros??

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 30-04-13 11:22

Riis Rejser var vi med sidste år på bl.a. Donau, og Gislev har sikkert også nogle ture.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 30-04-13 12:54

fra Albatros:

Hej Erna & Svend,
"
Tak for jeres rejseforespørgsel.
Vi laver desværre kun rejsen som en færdig rejse,
så vi kan ikke imødekomme jeres ønsker på denne rejse.
Med venlig hilsen ...
"
Så nu er jeg færdig med Albatros: An der schönen blauen Donau, til overpriser.

Prøver så Riis og Gislev, men det er nok bus rejser, bedre herfra med Bundes Bahn til Passau.

Nu finder jeg Serenity skibets afrejse 16 september fra Passau,
måske kan vi booke direkte der, sikkert langt billigere end via Albatros?

Er der nogen der vil med, så sig til, min kone vil helst rejse sammen med danskere...

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 30-04-13 13:02

Riis er mest busrejser, og det er Gislev også.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 30-04-13 13:37

Tilsyneladende er der ikke ledige pladser 16. september fra Passau på det 4 * skib Serenity,
måske har Albatros booket dem alle?

Som Albatros lover: Alle kahytter er udvendige med eget bad og toilet, lidt koldt for numsen...

Men med de priser bliver der sikkert også plads til os lidt senere på sæsonen?
Vi afventer, og er der nogen dansk talende der gerne vil med, så bare sig til...

kandu travel egernsund

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 01-05-13 09:29

Tak for svaret Eyvind.