/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Program...
Fra : sdam
Vist : 524 gange
100 point
Dato : 29-04-13 12:05

Jeg har desværre fået noget slettet ifm. en oprydning på computeren. Det drejer sig om når man f.eks. - via en mail - skal opstarte/aktiverer én eller anden link, hvor den så kommer med følgende meddelse:
"Denne fil er ikke tilknyttet et program der kan udføre denne handling"
Hvor er denne fil at finde??

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 29-04-13 12:11

Det er ikke en fil men en indstilling, du skal ind i Standard programmer og sætte din standard browser til at åbne når du klikker på et link i en mail.
Har du fjernet den browser som plejer at åbne link?
Du kunne få en mere grundig vejledning, hvis du oplyste hvilken styresystem, hvilken mail program og hvilken browser du benytter.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-04-13 12:43

Dårlig ide at klikke på link i en mail, hvis ikke din browser kan åbne et link, så er det helt sikkert IKKE et link, der fører til noget godt.
Men du kan H-klikke på linket og få IE til at åbne linket = åben med

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 29-04-13 13:20

Styresystemet er Windows Vista, mail-programmet er Windows Mail og browser er Internet Explorer...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-04-13 13:29

Citat
Men du kan H-klikke på linket og få IE til at åbne linket = åben med

Det kan også være at bare skulle prøve at H-klikke = ÅBEN I NYT vindue.
Men hvis du ikke ved hvad for en fil det er = meget dumt at gå videre.
Er det en fil fra en bekendt, så få at vide hvilket program der skal åbne filen.

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 30-04-13 12:57

Tak for svaret o.v.n. - ja, det var jo enkelt