/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Milton smartline 24 HR fejlkode
Fra : Husejer
Vist : 1670 gange
120 point
Dato : 28-04-13 09:29

Hej

Håber der er et klogt hoved der kan hjælpe.
Vores milton gasfyr sætter fejlkode 3L.
Umiddelbart er det manglende tachosignal fra blæser.
Nogle gange kan vi resete den 2gange og så kører den, andre gange skal vi resete den 30 -40 gange før det kører igen.
Jeg har haft en vvs ude og se på det, hanvar ikke sikker, og ville forsøge at skifte blæseren, men i samme sætning sagde han også styreenhed.

Håber der er en der kan hjælpe.

Hilsen
Thomas

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-04-13 11:12

Umiddelbart er det manglende tachosignal fra blæser............som jo åbenbart betyder at blæseren ikke kører som den skal. Om styreprintet også er gået, er svært at gætte på, men det er nok fordi motoren er lidt træg i lejerne, at den ikke vil starte.

Jeg har fået skiftet blæseren 2 gange på mit Bosch fyr. Det var dog på grund af støj.