/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Rygning er stoppet----MEN
Fra : kammanoerup
Vist : 557 gange
200 point
Dato : 16-04-13 15:39

PGA af sygdom er jeg stoppet med at ryge efter ca. 50 år! Desværre er det lige en postgang for sent! Men jeg er selv ansvarlig-ved det udmærket!
Jeg klarer fint dagen uden at tænke på røg overhovedet, men jeg sover rigtig dårligt om natten og må op ved 3 tiden og få en kop te, så melder problemet sig, når jeg sidder i min køkken krog med min te, får jeg sindsyg lyst til noget at "patte" på!
Min tanke er at anskaffe sådan en E-cigaret!1
Er der nogen der har erfaring med sådan noget- og vil dele den? Hvilket mærke skal jeg købe, det er som sagt kun til nattebrug!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-04-13 16:24

Tillykke med rygestoppet.

Prøv at læse denne tråd

http://www.kandu.dk/Spg166463.aspx

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 16-04-13 18:45

Puha den psykiske afhænighed kan være være end den fysiske - har stadigvæk lyst engang imellem selvom det er over et år siden, men det er hygge delen og det sociale jeg savner.

Hvis du ikke har brugt nogen former for anden nikotin - så køb ikke en med nikotin da den bare vil vække alle "fange armen" i hjeren som så skriger på en rigtig smøg.

Held og lykke med at stoppe og det er aldrig få sent, der vil altid være en gevinst ved at stoppe skriver den hellige ex ryger.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-04-13 23:03

Glem alt om forskellige surrogater....................det forlænger bare pinen.
Frugt og gulerødder er både sundt og så har du noget til hænderne.

Det var slemt i starten, men nu efter over 8 røgfrie år er rygetrangen helt væk.
De første 14 dage var nemme.
Så kom 3 svær måneder.
Et års tid hvor trangen bed lidt.
Hvornår trangen helt forsvandt kan jeg ikke huske.

Venner og bekendte må godt ryge hos os..........................vi er ikke fanatikere.

Hold ud - og giv mig ret om et års tid......................

Kommentar
Fra : kammanoerup

Dato : 18-04-13 07:19

hej

Jeg synes slet ikke det er svært om dagen-- det er de vågne 1/2 timer i løbet af natten, der får mig til at mangle!! Vi venter lige og ser an!!

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 06-05-13 13:20

Hvordan går det dig mon?
Her er en god side, som kan støtte dig!
http://www.stoptabac.ch/dk/brochure/action.html