/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Snavs på Facebook
Fra : Smokei
Vist : 543 gange
300 point
Dato : 13-04-13 22:09

får mere og mere snavs ind på min facebook profil, men ved ikke lige hvordan jeg undgår dette.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-04-13 22:21

Prøv at ændre dit password, det virker på hotmail, så mon ikke også på FB

Kommentar
Fra : k1975

Dato : 13-04-13 22:33

Hvilken type "snavs" er det du får?

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 13-04-13 23:27

Jeg vandt en ny medalje!
Smokei modtog Hjulene vidunder-medaljen i Wheel of Fortune Slots for følgende bedrift: Spil Wheel Spin mini-spillet.

Synes godt om · Tilføj kommentar · Spil nu

..

Jeg vandt en ny medalje!
Smokei modtog Big Easy-medaljen i Wheel of Fortune Slots for følgende bedrift: Ram fem New Orleans-symboler på en aktiv betalingslinje.

Synes godt om · Tilføj kommentar · Spil nu

Blandt andet disse her 2 Spil. Billederne kan så ikke vises i Kandu. Det er ikke noget jeg har bedt om.

.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 13-04-13 23:43

Du går ind i det Appcenter og slår skidtet fra...

Du har jo sikkert spillet et eller andet på et tidspunkt.