/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Adobe Air
Fra : thokaj
Vist : 605 gange
100 point
Dato : 13-04-13 12:12

Jeg har for nylig slettet Adobe Air på min Windows 7 PC.
Flere gange daglig får jeg denne pop-up:
"This application requires a version of Adobe Air which cannopt be found. Please download the latest version of the runtime from htpp:www.adobe.com/go/getair, or contact the application author for an updated version".
Kan nogen hjælpe mig med at fjerne denne irriterende pop-up ?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 13-04-13 12:59

Du har simpelthen ikke fået programmet afinstalleret helt - installer det igen og brug Revo Uninstaller til at afinstallere det igen...

http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 13-04-13 13:02

Problemet er vel at der er et program der har brug for Adobe Air, ikke at Air ikke er fjernet helt. ViMP er en af de programmer der benytter Air, men der er også andre.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-04-13 13:34

Citat
Kan nogen hjælpe mig med at fjerne denne irriterende pop-up ?

Installér Adobe Air igen!

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 13-04-13 14:24

Citat
Du har simpelthen ikke fået programmet afinstalleret helt - installer det igen og brug Revo Uninstaller til at afinstallere det igen...

http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html

Som selvfølgelig kun gælder hvis du ABSOLUT ikke skal bruge programmet...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-04-13 19:51

The Adobe® AIR® 3 runtime enables developers to use HTML, JavaScript, Adobe Flash® software, and ActionScript® to build web applications that run as standalone client applications without the constraints of a browser.

Det er som jeg ser det et værktøj for udviklere af små programmer - ellers kan jeg ikke se at det bruges til noget.

Du har måske installeret et program som skal bruge Adobe Air, og derfor fået besked på at installere det.

Kommentar
Fra : thokaj

Dato : 15-04-13 16:45

Hej alle
Tak for jeres forsøg på at hjælpe.
Jeg har desværre ikke fået nogen brugbar løsning - får stadig pop-up fra Adobe Air.

Jeg kontakter Adobe og lukker derfor tråden.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 15-04-13 17:16

Hvorfor installerer du ikke bare Air igen?
http://get.adobe.com/air/

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 15-04-13 17:45

Citat
Jeg kontakter Adobe og lukker derfor tråden.

Særdeles smart ja - det er sådan man bliver en populær spørger i Kandu!

Hvad med at lade spørgsmålet stå åbent og så lade os andre få en forklaring på hvad løsningen er når du ved det?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 15-04-13 17:47

hvad har du egentlig selv prøvet at gøre for at løse problemet?