/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Nulstilling af router
Fra : MissXX
Vist : 590 gange
200 point
Dato : 10-04-13 22:54

Hej

Jeg har en Huawei B970 router, som jeg skal sætte til hos mine svigerforældre. Jeg har brugt den selv uden problemer, men den er nu låst.

Jeg kan ikke logge ind på adresse http://192... bla. bla. da den siger at password er forkert. Jeg har også forsøgt mig med reset-knappen bag på og her endda hentet nulstillingsprogram fra 3's hjemmeside http://www.3.dk/Privat/Kundeservice/Hjaelp-til-mobilt-bredbaand/Routere/Huawei-B970/#Nulstilling_af_Huawei_routere men intet hjælper

Kan nogen her hjælpe mig?

Kommentar
Fra : peque

Dato : 10-04-13 23:53

Nu kender jeg ikke den type router, men er du sikker på brugernavn og password er korrekt ?
Hvis du har haft den online derhjemme og den bare er pillet ned pga en nyere router. Altså at du har testet både med admin og Admin - default password - samt det password du selv mener det er?

Men har du tjekket deres manualer for hvordan man resetter den ? mange gange findes der en soft og en hardreset - men idet man laver hardreset kan det tage noget tid inden maskinen er online. Det kommer meget an på hvad deres software i routeren er baseret på.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-04-13 06:51

Har i samme udbyder - ellers virker det ikke?
Samt den skal muligvis have skillefilter indbygget, så den kan dele net og telefoni

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-04-13 06:52

Hvis det vel og mærke er et modem, men du skriver jo det er en router