/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hyggemostertråd............
Fra : Eyvind
Vist : 621 gange
100 point
Dato : 10-04-13 09:48

Jeg lovede at lave en "Hyggemostertråd" så her er den.

Om der også er et spørgsmål..........................næ det er der ikke.
Men vi kan forberede os til den lune søndag med måske 14° + altså plusgrader.
Det skulle være ganske vist.

Accepteret svar
Fra : Klatterup

Modtaget 110 point
Dato : 10-04-13 10:47

Jeg har planer om at begynde at lægge nyt tag på min Terasse, det gamle blev brækket ned i går. så nu venter jeg kun på varmen.

Jeg ved ikke rigtig om det går ind under en hyggemostertråd, men det kan så forenes med varmegraderne.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-04-13 13:06

Så strikker vi nye sokker og sludrer.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-04-13 13:08

En kop kaffe ? iih tak

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-04-13 13:09

Jeg strikker nu bare på de gamle sokker med raglanærmer. De blev nemlig aldrig færdige.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-04-13 13:10

Men du får ingen snaps i kaffen i dag.

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 10-04-13 13:23

Jeg går ind til nabokonen og ser om hun har bukser på?? tror jeg

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 10-04-13 16:33

mon ikke båden skal bundsmøres så den er klar til søsætning d. 24.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-04-13 16:44

Jeg kender en som sjaskede sin båd ind vandbestandigt fedt, men båden var ikke helt tæt og træet udvidede sig meget meget langsomt og det varede et stykke tid før den blev helt tæt.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 10-04-13 21:52

Citat
Så strikker vi nye sokker og sludrer.

Blev færdig med et par hjemmestrikkede strømper i går, og har lige taget dem på, fordi jeg trådte i noget vådt med dem jeg havde på.

Men sådan er det jo, at have en hundehvalp.

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 12-04-13 19:57

Tak for svaret Klatterup. Det er bedst at lægge tag i regnvejr...............så kan det straks ses om der er nogen utætheder.

Ps. Jeg tror hyggetråden er gået i stå.

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 14-04-13 12:31

mange tak for accept Eyvind.

Det er rigtigt, men man bliver så S"#¤%& våd. Nu er det et termo tag Clik system, så det kan næsten ikke lade sig gøre at det bliver utæt, og det passer i de lange baner 3,5 m, så det skulle være til at håndtere.
Selv for en gammel kone som mig.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-04-13 18:55

Ok - men så held og lykke med taget.

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 16-04-13 18:04

Mange tak - nu er det lagt færdigt, og det ser super ud.