/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Afbestilling af værkstedstid til bil?
Fra : mogens6
Vist : 457 gange
100 point
Dato : 10-04-13 01:20

Enkelt spørgsmål.

Kan man ringe til autoværksted og afbestille sin aftalte tid til reparation af bil? Fordi man har fundet et andet og bedre tilbud..

Måske et lige til spørgsmål, men det synes jeg ikke, og der er ingen oplysninger om det på google eller på autoværkstedernes hjemmesider...

Mvh. Mogens

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 10-04-13 03:53

Ja da, men gør det i god tid, ikke på dagen hvor du har aftalen..

Man kan også aflyse tiden hos tandlægen.

Godkendelse af svar
Fra : mogens6

Dato : 10-04-13 08:40

TAK for svaret katekismus. Det var et rigtig godt og brugbart svar.

Mvh. Mogens