/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Mig ikke få-stå
Fra : mig-selv
Vist : 807 gange
50 point
Dato : 09-04-13 19:05

Sad lige og så noget gammelt TV, hvor der var 3 billister i klippene

1: Jeg sad bare og snakkede mobil og kunne ikke læse et 80 zoneskilt/ han kørte 170.
2: mig ikke forstå = for meget ØL/ anholdt for samme ? ham ikke stå/ kunne dårligt stå / selv.
3: den anden med 160km frem og tilbage på vejbanen (overhalinger) han havde BARE travlt
og FATTEDE INTET af DANSK lovgivning, i Danmark gør man bare som HJEMME = NEJ

Samtlige mistede deres ret til at køre et køretøj, men ikke retten til at prøve igen.

Pas på når du er på vejen de skide (ikke alle) billster kan kke SE = / hvor hurtigt/ langsomt det går.

Minder lige om fællestur og gratis adgang til Fårup Sommerland
http://www.mcfaarupsommerland.dk/
Ser du billederne efter? kan du sikkert fange mig - med en RADAR

Eller en afbrændt motor.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-04-13 19:27

Og hvorfor er det så lige at ALLE motorcykler ABSOLUT skal overtræde ALLE fartgrænser....

Er det mellem ørerne der er noget galt

Citat
Mig ikke få-stå

Bør vi undres

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 09-04-13 21:14

Nej, MZer og Kinaharleyer gør det kun ved fartgrænser under 100km/t
men tilstået, det kan være lidt svært at holde dem på en effektiv totakter (RD350), der snildt når 0-80 over Gammelkøgelandevej ved Folehaven/Ellebjergvej

Så er de med at finde koblingen og trille farten af.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 10-04-13 14:51

Ja, den frie natur, kræfterne, vejret og følelsen.................

http://www.trafiksikkerhedsforskning.dk/Default.aspx?id=366

Accepteret svar
Fra : hjkofoed

Modtaget 50 point
Dato : 10-04-13 16:59

Fedt link.
Sejt at opdage, at man tilhører den gruppe, der, trods et par svagheder, bliver kaldt fornuftige.
Jeg har bl.a. den (ikke så)skøre vane, at når jeg en stille aften, hvor jeg har haft et motorvejsstykke for mig selv, har motioneret omdrejningstælleren, så sætter jeg faktisk hastigheden ned, når jeg nærmer mig en forankørende.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-04-13 21:11

Citat
men tilstået, det kan være lidt svært at holde dem på en effektiv totakter (RD350), der snildt når 0-80

FED lille 2/ hakker på næsten 60kh og den lyder VIRKELIG som en 2/ hakker, med knald i potten
har selv haft en af dem/ begge udgaver luft og vand-kølet, og det går bare LANGSOMT = foran.
Mener forresten den er vandkølet, da årgangen FØR ikke kunne holde til den kørsel/ min delte knast-akslen, men TJEPT gik det trods alt - dengang.
Dengang kærte man så vidt jeg husker, uden hjelm og skulle bare have tørret håret...

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 14-04-13 21:14

Tak for svaret hjkofoed.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-04-13 21:22

Citat
Ja, den frie natur, kræfterne, vejret og følelsen.................
http://www.trafiksikkerhedsforskning.dk/Default.aspx?id=366

Jeg ville bare så gerne.. UD og ikke hjem med det Offentliges / manglende pleje på Danskere

Ikke alle der kører på 3 hjul er tumpede tosser, men dem der ikke kan sig en SKIDE nummerplade
Selv i dag var der se første 5, der ikke kunne se forskel på en Scooter og en MC =
IKKE MIT PROBLEM ? Nej -jeg advarer vare med skide billister der snakker mere end de kan SE
ecco: server felj:
Stakkels billister der absolut, er nærsynet og skal køre i RÆVEN på mig, NÅ men det bliver lagt på nettet, over IDIOT/ vandvids-billister der ikke har deres LÆSE -briller på/ bare for at se min skide nummerplade.

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 15-04-13 03:27

Selv tak, skønt at høre fra en anden RD pilot.
Smældet kom nu fra indsugningen, udstødningen gav det karakteristiske 2taktshyl, dels på grund af ypvs-ventilerne, dels de kraftoptimerende "resonans-potter", der fik den til at lyde som dobbelt så mange omdrejninger.
En totakter har nu heller ikke knastaksel, så det er nok den todelte YPVS-bom, der ganske rigtigt har en svaghed i samlingen på midten.
Men skøn er den, man glemmer helt man er over 60, når man krummer sig sammen bag kåben.