/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
Platy
Fra : mig-selv
Vist : 813 gange
50 point
Dato : 09-04-13 18:45

Burde man ikke kunne se at en rød molly er med unger = den er SORT i bugen?

Accepteret svar
Fra : bluesky

Modtaget 60 point
Dato : 09-04-13 19:23

Hejsa,

Det sorte du kan se i bugen er ungernes øjne og det gælder også for Sværdrager og Guppyer. Hos de sorte Mollyer vil du kunne se at de bliver hvide ved rumpen når det er ved at være tid.

Bluesky

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 09-04-13 21:49

Jeg er ikke sikker på, om jeg husker forkert, men så vidt jeg husker, så er det først et stykke henne i fiskens graviditet, at man kan se det sorte af ungernes øjne.

Så en fisk kan godt være gravid uden, at man kan se de sorte øjne, så er den bare ikke så langt henne i graviditeten.

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 10-04-13 13:27

Mine er bare røde og fede, så de er åbentbart ikke med unger