/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Stofanet modem
Fra : Nul7
Vist : 611 gange
50 point
Dato : 09-04-13 09:41

Kan det virkelig passe, at et modem fra stofa har en hvilestrøm på 18 wat ?
(net og tlf.)
Kan man slukke det f.eks. om natten og ferie, uden at det skader?

Accepteret svar
Fra : peque

Modtaget 60 point
Dato : 09-04-13 09:50

Nul7.
Tja det lyder ikke helt forkert.

Du kan sagtens slukke det for natten eller ferien, bare vær opmærksom på at ved opstart jkan det tage lang tid inden nettet er online

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-04-13 10:59

Citat
bare vær opmærksom på at ved opstart jkan det tage lang tid inden nettet er online

Pjat. Vi har også modem fra Stofa.
Vi slukker hver nat og der er gang i det 1½ min. efter start.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 09-04-13 11:06

Mit modem slukkes og tændes sammen med pc, og de er lige længe om at starte op
så ingen problemer med det - hos mig.

Kommentar
Fra : peque

Dato : 09-04-13 11:19

Hallo - kan I læse.
Jeg skriver det KAN tage lang tid - hvis de kører opdateringer eller lign der skal ind på Modem - så slap dog af og læs hvad der står

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 09-04-13 12:21

Modsiger dig skam ikke.
Skriver bare at min pc og modem starter op samtidig og er klar på samme tid
om pc så er langsom om at starte op, er en anden sag, men jeg vil tro det tager knap 1½ - 2
minutter før min er på nettet.
Den skal trods alt hente en masse oplysninger fra udbyder, før man kan bruge den.

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 09-04-13 15:34

peque

Hold da kæft et humør du er i , der da ingen der modsagt dig, de fleste slukker for deres modem om natten og så længe tager det heller ikke at modemmet kommer til hægterne igen

Godkendelse af svar
Fra : Nul7

Dato : 09-04-13 16:16

Tak for svaret peque.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-04-13 19:31

Sluk du bare - så er du da sikker på tlf. IKKE ringer