/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Velfortjente point.................
Fra : Eyvind
Vist : 1198 gange
100 point
Dato : 06-04-13 19:37

Her skal så afleveres lidt velfortjente point.
Det er ikke et spørgsmål for det er jo i kategorien smalsnak.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 06-04-13 19:50

Ja, de hober sig op- de point.

Du kunne jo også bare åbne nogle afsluttede indlæg fra o.v.n. - han mangler altid nogle point til at spørge for

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 110 point
Dato : 06-04-13 20:00

Dejligt med det gode vejr. Skyndte mig hen i formiddag købte vildt ind af hornvioler. Så blev det lige overskyet og koldt- så de endte i drivhuset- venter lige en nat eller to inden de kommer frem på terassen.

ja,så jeg har klappet mig selv på skulderen og fået velfortjente point indenfor vvs. Jeg har selv skiftet mit blandingsbatteri på håndvasken i badeværelset. Så jeg behøver ikke flere point

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-04-13 20:00

Vil det sige jeg skal stille 500 spørgsmål for at komme af med mine

Kan man ikke bare "forære" dem til Kandu

Noget er de vel værd - om ikke andet kan de da så dele lidt flere ud

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-04-13 20:04

Her deles ikke point ud i flæng, men kun velfortjente point.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 06-04-13 20:05

Jeg har aldrig helt forstået at man ikke har fjernet pointsystemet for længst. De kan ikke bruges til noget, andet end at minde os om, hvor mange gange vi må have logget på Kandu

Men jo, måske skal man bare dele lidt ud af dem, det koster jo ingenting

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-04-13 20:11

Det er meget svært at skille sig af med disse få sammensparede point. Jeg har måtte spinke og spare og ikke fået svar på alt det jeg gerne ville vide.
Ofte har jeg lusket mig til et svar som de andre storpointspørgere har fået.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-04-13 20:16

Citat
De kan ikke bruges til noget, andet end at minde os om, hvor mange gange vi må have logget på Kandu

Jo da - det er jo måden at vise annoncørerne, og google hvor mange der kigger med på deres flotte reklamer.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 06-04-13 20:18

Citat
Vil det sige jeg skal stille 500 spørgsmål for at komme af med mine

ja refi- kom bare an- hvad vil du vide ???

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-04-13 20:19

Må jeg ønske jer alle en rigtig god weekend med masser af sol og 15°. Ja man har da lov til at ønske

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 06-04-13 20:26

Hvis du keder dig, så kan du jo kigge lidt på denne side:

http://ihimlen.dk/index.php

Der er lidt tidsfordriv at hygge sig med

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-04-13 20:44

Fint Pifo - jeg kunne også trække vejret med tungen ude af munden.

Lukker for i dag.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-04-13 21:06

Du har glemt at låse

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 06-04-13 21:37

Jeg tror stadig at point systemet med 20 points daglig indtjening, og 50, 100, 200 points spørgsmål
var for at begrænse spørgebassers aktivieter, så vi kan koncentrere os om de væsentlige spørgsmål.

Og ja dem kniber det jo efterhånden med...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-04-13 22:51

Point i denne tråd skal gå til Smuller54, hun tror på forårets komme og kan skifte et blandingsbatteri, fadme flot

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-04-13 00:27

Nahh, Nordsted1 - jeg kan få folk til den slags arbejde...

... som vicevært

(men desværre ikke mine egne opgaver...)

- og vejret - jeg fik skam en frisk kulør i ansigtet anden påskedag. Jeg samlede alle de dejlige stråler sammen i 3 timer på lystbådhavnen. Skøøønt!

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 07-04-13 07:53

Citat
Fint Pifo - jeg kunne også trække vejret med tungen ude af munden.

Ikke noget helt dumt forslag, det gør min hund også - og den ser da ud som om, den har det fint med det

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-04-13 10:08

Nordsted1 - der er ingen demokrati i denne tråd.
Citat
Det er ikke et spørgsmål for det er jo i kategorien smalsnak.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-04-13 14:20

Stjerner betyder mere end "vejfortjente" point.

1 eller 2 stjerner, så er der ikke mange velfortjente point at hente, hvis svaret vel at mærke var korrekt/tilfredsstillende.

Får du et tilfredsstillende svar, så beløn det med ***** og det uanset hvor få/mange point der er at "vinde"

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 07-04-13 16:48

Citat
Velfortjente point.................til Mosebaek

Ingen tvivl. Ialtfald ikke,hvis jeg skal bedømme min egen indsats idag.

Har lagt på mine blødende knæ,med hold i ryggen,lårmuskler i krampe,og med gigtstive fingre,for at skifte alle fire vinterdæk,til sommer ditto,på bilen.

Puha,.......utroligt jeg ikke kan dy mig.Ved jo godt jeg er for gammel,til det pjat.

M.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-04-13 20:32

Hvad har du lagt på dine knæ, Mosebaek?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-04-13 20:44

Citat
Har lagt på mine blødende knæ,med hold i ryggen,lårmuskler i krampe,og med gigtstive fingre,for at skifte alle fire vinterdæk,til sommer ditto,på bilen.

Skifter du dæk mens fælgene sidder på bilen

Så kan jeg godt forstå det giver diverse skavanker

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 08-04-13 11:08

Æv..Camillasmoster & refi.Ikke pænt at gøre nar af en gammel mand.
Citat
Hvad har du lagt på dine knæ, Mosebaek?

Jeg har ikke lagt noget på knæerne,jeg har knæerne lagt på noget.Nemlig disse hersens gummepuder (som nok er af plastik) som stikkes op i en dertil indrettet "lomme",udv.på buksebenet.
Citat
Skifter du dæk mens fælgene sidder på bilen
Næh,de skiftes godtnok,med tilhørende fælge.Men det er også galt nok.
Burde lade værkstedet gøre det.Men de er tit for sjusket.Har været udsat for at de satte forhjulene i bag,og visa versa.Gav noget mere hjulstøj.

Citat
Skifter du dæk mens fælgene sidder på bilen

Som allerede skrevet,nej. Men jeg har da set en ældre dækmontør,skifte dæk på en landbrugsvogn,men fælgene sad på.Han gad ikke spilde tid,på de rustne bolter.

M.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-04-13 11:22

Husk at vende de dæk med fælge rigtigt - ellers bliver vognen for bred. Og så kan det være at du også får lagt carporten ned.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 08-04-13 11:49

Citat
Husk at vende de dæk med fælge rigtigt - ellers bliver vognen for bred.

Alt andet lige,skulle man tro,det ville forbedre vejbeliggenheden,ved kurveskift (hedder det sådan??).

Kunne nøjes med forhjulene.Så ville den ligne en Citroën ID 19.

M.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-04-13 11:57

Det ville forbedre vejbeliggenheden, hvis altså hjulophænget / lejer kan tåle den større belastning.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 08-04-13 15:42

Så er den gamle støvsuget (nej ikke konen) og aftørret indvendig.Hun skal til service i morgen.

Jeg har nemlig før bemærket,at mekanikeren lægger en læderovertræk på førersædet,inden han kører bilen ind.

Er det mon for ikke at snavse bilen,eller er det for ikke at blive snavset af bilen??

M.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-04-13 18:29

Jow jow, det går godt.

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 08-04-13 18:55

Tak for svaret smuller54. Det er F........... godt klaret.
Så de 110 point er velfortjent.

Ps. Jeg har IKKE skelet til Nordsted1's pres.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 08-04-13 19:46

Der er mange dejlige,alvidende mennesker,her på Kandu. Og ikke mindst damer.Eksempler:Nordsted1 og smuller54.Men jeg savner tit,en kønsbetegnet icon.Så man vidste lidt om,hvem man "snakkede" med.

For mit eget vedkommende,har jeg jo i flere år,givet mig ud for at være en mand.
I virkeligheden,sidder jeg med knold i nakken,strikketøj,og hækler på stramaj puder.Broderier,er et af min helt store lidenskaber.

M.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-04-13 20:30

Citat
hækler på stramaj puder
Afsløret - man kan ikke hækle på en stramajpude.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 08-04-13 21:23

tak for point

Jeg synes nu du selv skulle ha taget dem
for en hyggelig tråd

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 08-04-13 21:24

Citat
For mit eget vedkommende,har jeg jo i flere år,givet mig ud for at være en mand.
I virkeligheden,sidder jeg med knold i nakken,strikketøj,og hækler på stramaj puder.Broderier,er et af min helt store lidenskaber.

den var go

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 08-04-13 22:21

Citat
den var go

Næh....det er jer,der er go`e.I hæver mit livskvalitet,med adskillige %.

Her kan man bande,svogle,sværge,grine,græde gi`og modta`........og dagen efter,skal man alligevel lige ind på Kandu,for at se om "der er nyt".

Vh. M.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-04-13 02:20

Ja, Mosebaek, og så er der lukket for hyggen for denne gang

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-04-13 09:39

Jammen så må jeg hellere lige lave en "Hyggemostertråd".