/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Swarowski efterskrift
Fra : svendgiversen
Vist : 664 gange
41 point
Dato : 06-04-13 16:00

Med god hjælp her fra kandu har vi nu købt et Swarowski teleskop STM 80 HD med okular 20-60x.

Prisen i Danmark er 16.880 kr + 3.600 kr, ialt 20.400 kr,
men da vi købte det i Flensborg for 2.199 €, sparede vi ca 4000 kr
plus en trefod, som vi fik gratis med oven i handelen...

Tak for hjælpen nedenfor, og er der andre der gerne vil gøre en god handel,
så kan vi anbefale: Epping Jagd, Neustrasse 7, tæt ved havnen i Flensborg.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-04-13 16:20

For dem, der bor nær Flensborg, så er det sikkert et godt tip.

Skulle du ikke have skrevet det under tip?

Citat
Tak for hjælpen nedenfor

Det må så være hjælp, du har fået i et tidligere spørgsmål.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 41 point
Dato : 06-04-13 19:16

Ans - du må køre der ned for at se hvad de har, for den er svær at finde på nettet.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 06-04-13 21:06

Jeg er sikker på at kompetente ans har fundet frem til mit første spørgsmål under: Andet Fritid, men det er jo uden betydning,
de der har hjulpet mig med finde et godt teleskop, ved hvor og hvordan de hjalp...

Og ja, det kunne være et tip, men meget isoleret, for en snæver kreds,
jeg foretrækker derfor, hellere at takke alle I der kom med gode råd.

Og det er også jer, der kan få glæde af forbindelsen til en udsøgt billig teleskop forrretning...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-04-13 11:06

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 07-04-13 13:34

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-04-13 13:45

Eyvind

Kommentar
Fra : Eyvind