/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
kazaa
Fra : altan
Vist : 356 gange
5 point
Dato : 07-06-03 17:52

Er der nogen der ved hvilken hjemmeside man kan hente den anden version af kazaa. jeg er ikke sikker men den hedder kazaa lite eller kazaa light.

Kommentar
Fra : PowerRanger

Dato : 07-06-03 17:59

Nu vil du vel ikke bruge den til at downloade ulovligt???

Kommentar
Fra : dortedyg

Dato : 07-06-03 18:02

Jeg har ikke hørt om noget der hedder Kazza Lite/Light

/dd

Kommentar
Fra : altan

Dato : 07-06-03 18:04

nej nej overhoved ikke, men det r altid godt at have det.

Kommentar
Fra : fqbjs

Dato : 07-06-03 18:06

Jeg kan kun anbefale alle at undgå det program, for det er en kilde til alskens problemer.

Kommentar
Fra : xixworld

Dato : 07-06-03 18:19

http://kazza.com det er den enste jeg kender

Kommentar
Fra : altan

Dato : 07-06-03 18:20

Kender i så andre hjemmesider hvor man kan downloade musik og film?

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 07-06-03 18:20

Hej altan

Hvis du stadig er interesseret er den spyware fri version også kaldet kazzaa light her på dens hjemmeside:

http://doa2.host.sk/

mvh srhansen

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 07-06-03 18:23

oops, din sidste kommentar så jeg ikke.

Det er ulovligt til en orientering og der bliver holdt et vågent øje med det fra antipirat gruppens side

Kommentar
Fra : hryttel

Dato : 07-06-03 18:51
Kommentar
Fra : hryttel

Dato : 07-06-03 19:02

Altan,

Du kan også prøve her: http://shareware.search.com/search?cat=247&tag=ex.sa.fd.srch.sa_all&q=%22kazza+lite%22

Mvh,
Henning, Holland *<

Kommentar
Fra : als

Dato : 07-06-03 22:09

Her har du ikke mindre en fem fildelingsprogrammer som er UDEN SPYWARE.
http://www.spywarefri.dk/software.htm
mvh als

Kommentar
Fra : NielsErling

Dato : 07-06-03 23:39

Hej!

Nu kan det godt være jeg ikke er specielt klog, men hvem er det der tager røven på hvem? Når man stjæler fra de rige - og giver til de fattige.... Hvem er man så? ;)

Hygge!

Kommentar
Fra : als

Dato : 08-06-03 07:04

NielsErling. Ingen ordentlige mennesker stjæler og man stjæler heller ikke fra de rige. Hvis du tænker på at de der bruger Kazaa downloader musik de ikke har ret til ja så er det jo også forkert at gøre det, men lidt straffet bliver de da med alt det spyware som findes hos Kazaa.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-06-03 08:37

--> NielsErling:
Svar: Man er... Robin Hood

Kazaar Lite = http://www.kazaarlite.com/ brug den med omtanke

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-06-03 08:40

ogggggggggggggg, for god ordens skyld ( fra http://www.kazaarlite.com/ )

[citat]
Recommended Sites
SoftwareCraze.com - Low Price Software
Offering one of the largest software selections you'll find. We've got crazy prices. Click here to view our great buys and specials for today.

SPYWARE - Secretly Record Email and Instant Messages
Secretly record email and instant messages. Our spy software can be instantly downloaded.

Early Learning Site
Software to teach children with speech and language delays and difficulties. Free shipping worldwide.

SpyWare Detection & Removal Software!
Have you ever downloaded music on the Internet? If so, there's a strong chance your computer is infected! Secure your PC quickly and easily right NOW! We'll get rid of those annoying ads! Download, and we'll scan your computer for FREE!

Thinking about putting your business online?
Build your own professional, fully automated, profit-pulling website within minutes, not weeks. Only $19.95. Try it today for free.

Globat.com: 1000 MB Hosting with 50 GB Transfer for $7.50/mo.
Reliable hosting including 1000 POP3 email accounts, FrontPage and mySQL support, cgi-bin, SSI, Flash, multiple domains, statistics money-back guarantee and much more!

Spy Software - Download Now!
Secretly record everything they do on the internet with this Amazing Spying Software. Download now.

What is YOUR FAMILY doing Online? Find Out
Download IamBigBrother Spy Software. The Best Priced yet full featured monitoring software anywhere. Will capture ALL passwords typed. Records BOTH SIDES of MSN, Yahoo, AOL Instant Messages. Records INCOMING and OUTGOING Yahoo Mail and Hotmail.

DVD-Squeeze - DVD Backup Software
The ultimate DVD Movie Backup and Compression Tool, DVD-Squeeze doesn't require a DVD Burner! Act now & get free Pop-Up Stomper, Nero 5.5, CD-to-mp3 and more Free!

Best Selling Spy Software - Keylog Pro - Instant Download!
Is your Spouse cheating online? Do your kids visit porn sites? Are your Employees wasting company time surfing the internet? KeyLog Pro records every keystroke made on your computer on every window, even on password protected boxes. The software can
[/code]

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 08-06-03 11:39

Vil bare gerne følge med i dette her

-Ishoey

Kommentar
Fra : linkman

Dato : 09-06-03 18:55

hvis du tænker på at bruge kasaa så skaf dig først et godt antivirus program da det er test grund for nye viruser

Linkman

Af skade bli'r man klog :-/

Kommentar
Fra : als

Dato : 09-06-03 19:59

Godt svaret linkman. Der er ikke bare virus men bunke af spyware som kan gøre alt ved computeren. Der er så mange som er ligeglade med spyware og hvad den slags kan, lige indtil de selv bliver ramt. Som en bekendt sagde: Det er jo langt værre end virus. OG DET ER DET! Alle har en virusscanner, men ikke alle har værktøj mod spyware.
Clan> Du har nogle herlige svar ind imellem.

Kommentar
Fra : hryttel

Dato : 15-06-03 10:33

Hej Altan,

Prøv ellers iMesh.com der har jeg bedre resultat med....

Mvh,
Henning, Holland *<

Kommentar
Fra : als

Dato : 15-06-03 16:03

Åh, nej! Hvis du virkelig vil gennemspioneres fra alle leder og kanter, få monteret div. dialers og keyloggers, og ønsker popups samt en sløv pc og måske et nedbrud på et tidspunk, ja så skal du endelig bruge Imesh. Henning prøv at køre din pc gennem spywarefri's onlinescanner for spyware. Tør du?
Dette spy får du med Imesh. Det er godt nok ikke den rigtige version, men antallet af spy er ikke blevet mindre, tværtimod. Se her http://mywebpages.comcast.net/robotarmy/P2P/imesh.htm

Kommentar
Fra : Noxi

Dato : 19-06-03 02:32

Hvorfor bruge Kazaa ??? kender i bøden for det ? ved i hvad kazaa gør ved jeres computer ? måske ja, måske nej...

ca.
Bøden er: du mister din com og en bøde på meget...

hvad gør kazaaa: Jo... det laver en bagvej så den altid er connect til i-net... man kan ikke blocke kazaa med firewall... pga. den laver bagvej... den gør jeres computer lang som fordi... En mand laver jo ikke kazaa for ingen ting... nej han bruger jeres computer til at lave ting... når i logger på i-net bliver hans arbejde hurtiger firti pga. han bruger jeres ram... ikke nemt at forklare men det gør han... eller hun... når i så sletter kazaa i "tilføj/fjern programmer" bliver det ikke slettet helt... der er stadig den bagvej... ja hvor dan ved jeg så det... klik på start, tryk på kør, og skriv regedit, tryk enter, tryk på rediger, tryk på søg, og søg på kazaa, så finder i stadig noget... når det er slettet er der ikke noget til bage... :)

Mvh.

Noxi "Den ukendte"

p.s skriv gerne tilbage... :) håber i er kloge nok til at finde ud af at de jeg skriver er rigtigt, så i ikke kommer til at stå og forklare poli hvorfor i bruger kazaa... :) hehe... rigtig god sommer til jer alle sammen

Kommentar
Fra : als

Dato : 19-06-03 05:45

Du er ikke helt forkert på den Noxi, men det er ikke ulovligt at bruge en fildelingstjeneste. Det er ulovligt at nedtage materiale som andre har rettighederne til. Nu ved jeg godt at der næsten ikke kan findes noget lovligt på Kazaa, men at bruge programmet som sådanne er ikke ulovligt.

Du har helt ret i det du skriver med alt det skidt og møg som følger med og som ikke fjernes ved en alm. afinstallation af programmet. Jeg må mange gange ind i registreringsdatabasen og fjerne ting for andre. Jeg kunne ikke selv bare drømme om at bruge KaZaa, for lige som dig ved jeg hvad det laver. computeren bliver åben som en si, når du bruger det program og så kan brugerne bagefter slet ikke forstå at de får popups, at computeren er sløv, at computeren kommer med fejlmeddelelser osv. Så tak for dit indlæg Noxi.
mvh als

Kommentar
Fra : Noxi

Dato : 23-06-03 15:31

Hey als...

Der vist en der kender lidt til computer (eller meget...) :)

Selv tak for de fine ting du har skrevet...

Mvh Noxi... :)

Kommentar
Fra : als

Dato : 23-06-03 17:37

Noxi> Må jeg gi' roserne tilbage til dig. Der er så få af din slags herhjemme i Danevang som virkelig forstår hvad programmer som KaZaa bringer med sig eller også vil de ikke. Jeg arbejder med bekæmpelse af alt det møg hver dag.

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 23-06-03 18:56

Jeg vil lndskyde, at der her er tale om den "spyware fri" kazzaa light", lavet af "randum nut", som det fremgår af spørgsmålet og ikke den kommercielle kazzaa, som er fyldt med ski.. og lor. , den skal man holde sig langt væk fra.

Man kan læse om den "rigtige" kazzaa light her: http://doa2.host.sk/ klikker man under download og english ude til venstre får man en liste over, hvad den indeholder og mere interesant, hvad den ikke indeholder
Er man intereseret i hvorfor den ikke indeholder det man ikke vil have den skal indeholde (cydoor) står det under F.A.Q ude til venstre.
Man kan også stille spørgsmål direkte til "random nut" og andre i forumet, det har jeg bla. gjort engang.

Det kan dog ikke understreges tit nok, som als og Noxi skriver, at tredjeparts programmer skal man være yderst forsigtige med, hvis ikke man vil blotte sig selv og sin computer for gud og hvermand

mvh srhansen

Kommentar
Fra : peZurA

Dato : 23-12-03 20:28

til de to små computer nørder ;)

jeg har ik dl'et noget program til at dl med - endnu - men jeg vil da gerne høre hvad i bruger og evt. nogle links !

mvh
peZurA^

Kommentar
Fra : Noxi

Dato : 25-12-03 15:51

jeg bruger Winmx og kazaa til at donwload når jeg donwloader :D men gør jeg ik lige for tiden... :D
winmx = http://www.winmx.com/ :D
kazaa = www.kazaa.com :D

Kommentar
Fra : novozfreak69

Dato : 30-07-04 10:51

hey har instalationen til kazaa lite k++ hvis du har msn kan jeg sende det til dig min mail er: lasse_aka@hotmail.com ellers gå ind på imesh.com hent et program til at downloade me og søg under kazaa lite sårn fik jeg fat i det men ellers så skriv til mig på msn

hilsen novozfreak69

Kommentar
Fra : als

Dato : 30-07-04 11:42

Mon ikke spørgeren har fundet ud af det. Det er over et år siden han stillede spørgsmålet