/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Udskrive Office 2007
Fra : jannicolai
Vist : 692 gange
500 point
Dato : 31-03-13 12:14

Hej jeg har et problem med at udskrive i office 2007.Når jeg vil udskrive et dokument i office,kommer der bare et stykke blankt papir ud af printeren.Alt andet kan jeg godt udskrive.Er det en indstilling i mine dokumenter,jeg er kommet til at ændre.Mvh Jannicolai

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 31-03-13 12:29

Kan du se noget i vis udskrift?

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 31-03-13 12:40

Ja det kan jeg godt.Har også prøvet at slette office og installere det igen.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 31-03-13 15:48

Det er nok printerens indstillinger du skal have kigget på istedet.

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 31-03-13 17:22

Hej kan godt printe fra eks.vis nettet?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 31-03-13 17:59

Er det microsoft office ?

Hvilket styresystem har du , hvilken printer og hvilken driver .

Mit bedste gæt er at det er spooleren den er gal med .

Hvordan hvis du vælger en farvet skrift. ?

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 31-03-13 22:54

Hej jeg har vista.Printeren er cannon pixma ip 4500.Driveren er den der følger med printeren

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 31-03-13 23:01

Hej kan godt udskrive i farve.Hvad gør jeg så.Mvh Jannicolai

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-04-13 12:21

Jeg havde et lignende problem med min Brother, det var fordi at den var sat til at udskrive begge veje på papiret / bi direktional udskrift

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 250 point
Dato : 01-04-13 13:02

Citat
Hej kan godt udskrive i farve.Hvad gør jeg så.Mvh Jannicolai

Får undersøgt printeren ved en reparatør...

Godkendelse af svar
Fra : jannicolai

Dato : 13-04-13 14:51

Tak for svaret marken84.Prøver det.Mvh Jannicolai