/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
oplysning om person
Fra : SWonder
Vist : 461 gange
50 point
Dato : 07-06-03 17:45

Er det muligt at finde oplysninger på en person når jeg har navn og adresse??
Jeg tænker på evntuel e-mail og familige

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 07-06-03 17:51

email kan du finde på www.krak.dk og www.degulesider.dk

//sub

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-06-03 17:52

Kan du ikke tale med personen selv? Når du har navn og adresse, kan du jo søge i oplysningen om der evt. skulle være en e-mail adresse. Du kan jo også skrive til pågældende.

Kommentar
Fra : jensalexander

Dato : 08-06-03 09:41

Du kan også prøve www.find.dk

Kommentar
Fra : handest

Dato : 08-06-03 12:43

Når du har alle de oplysninger kan du skrive til folkeregistret så får du adressen, med mindre der er adresse beskyttelse.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-06-03 12:48

handest: Hvad skal han dog bruge folkeregistret til. Han har jo navn og adresse. Jeg har svært ved at forstå sWonders spørgsmål.

Kommentar
Fra : SWonder

Dato : 08-06-03 13:33

ans nu skal du høre..
Det er fordi det er min halv bror som er ca 15 år ældre end mig jeg har aldrig mødt ham, jo men der var jeg så lille at jeg ikke kan huske det..
Jeg har tænkt på at opsøge ham men det er bare lidt svært for mig, så jeg vil gerne vide lidt om ham inden.
Jeg har fundet 3 mulige og er ikke sikker på hvem af dem det er ..
Det kan godt være at mit problem er svært at forstå?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-06-03 13:58

sWonder. Nu forstår jeg dit spørgsmål. Hvis du har dine forældre, er der så ikke en af dem, der kan svare. Hvis ikke kan du evt. prøve at ringe til de 3 muligheder, som du har. Du kan også på oplysningen, her på nettet, søge efter en e-mail adresse. Men det er ikke alle, der har en e-mail adresse.
Jeg ønsker dig held og lykke med din søgen.
Hilsen ans

Kommentar
Fra : 147

Dato : 09-06-03 17:05

Hop ud i det og ring eller skriv til vedkommende det er det pæneste i stedet for at snuse i andres privatliv .Det kan der komme ubehaligheder ud af,husk at det er almindelige mennesker lige som dig selv. Jeg ved det er svært men tag dig sammen!Det vil du blive glad for. pøj! pøj!