/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
FODERAUTOMAT
Fra : fame
Vist : 530 gange
500 point
Dato : 29-03-13 12:14

Hvad er bedste foderautomat til en udendørs kat. Katten skal have automatisk foderautomat opstillet i et garageanlæg, hvor kun den har adgang. Automaten skal kunne indstilles med mængde og flere antal måltider over en periode.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 29-03-13 13:02
Kommentar
Fra : fame

Dato : 29-03-13 13:15

Tak for tilbagemelding. Jeg kender nu godt de forskellige links, har selv fundet dem tidligere. Det jeg savner er, om nogen kan anbefale /har erfaringer med de forskellige typer af foderautomater.

"Hvad er bedste foderautomat til en udendørs kat. Katten skal have automatisk foderautomat opstillet i et garageanlæg, hvor kun den har adgang. Automaten skal kunne indstilles med mængde og flere antal måltider over en periode."

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-03-13 13:36

Hvsi det er tørfoder, og der kun er din kat der kan komme ind? så i en skål med det, en automat skal også fyldes op, og katten æder ikke mere af den grund

Kommentar
Fra : fame

Dato : 29-03-13 14:14

Den kat har desværre ikke nogen god spisebegrænser indbygget i sig, så der skal reguleres/doceres, så desværre tilbage til den bedste foderautomat, men hvilken model ?.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-03-13 14:24

Kan ikke hjælpe.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 30-03-13 08:27

jeg har en kat men gider ikke se den ønsker kun at foder den?