/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
windows 8
Fra : kivi
Vist : 593 gange
50 point
Dato : 29-03-13 08:15

hvis der nogen som sidder og bander over windows 8 så gå på nettet og hent classic shell så synes jeg at den bliver mere spiselig

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 29-03-13 08:22

Jow - dette er jo ikke et spørgsmål, men en konstatering...

http://www.classicshell.net/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-03-13 09:14

Citat
Jow - dette er jo ikke et spørgsmål, men en konstatering...

og har været som tips 5 gange!.

Men ganske godt program, det burde følge med som standard til Win 8!

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 29-03-13 10:23

er hentet forlængs du er bagefter

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 29-03-13 10:43

ja men jeg er først lige blevet presenteret for windows 8

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 29-03-13 12:39

Windows 8 burde aldrig have været leveret til brugerne, før alle børnesygdommene havde været løst. Det er det dårligste produkt som Microsoft nogensinde har leveret!

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 29-03-13 15:50

Der er en stor opdatering til Windows 8 undervejs med nye funktioner og forbedringer af de eksisterende funktioner, børne sygdomme er forlængst væk men den kan stadig forbedres lidt.
Jeg har brugt Classic Shell og skrev også et tip, men afinstallerede den igen Windows 8 er god nok som den er man skal bare vænne sig til det nye look Modern UI som Microsoft selv kalder brugerfladen som hed Metro i begyndelsen, Ubuntu har for flere år siden afskaffet start menuen så den kan sagtens undværes, faktisk vil i opleve at i kommer hurtigere og nemmere til de funktioner og programmer med de nye genveje og søgning.
Ellers vil jeg bare tilføje at min oplevelse med Windows 8 er god ja faktisk er det den bedste Windows som jeg har brugt, jeg sprang over Vista og 7 og gik direkte fra Windows XP til Windows 8 og for en forbedring, lynhurtig til at starte og med lidt tilvænning også hurtig og nem at bruge, alt nyt bliver som regel skældt ud som værende skidt men mon ikke det er brugerne som har svært ved at vænne sig til noget nyt, er i mon blevet for gamle jer der ikke synes Windows 8 er god og hurtig?

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 30-03-13 07:41

Tak for svaret o.v.n..