/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Server fejl ???
Fra : Mosebaek
Vist : 674 gange
200 point
Dato : 26-03-13 15:44

Jeg får med mellemrum,og igen idag,under opstart af komputeren,denne popup:

Citat
InterVideo Schedule Server har fundet en fejl og afsluttes.Vi beklager ulejligheden.

Jeg slår den bare væk.Men hvad skyldes det,og hvad betyder det.
Har på fornemmelsen,at komputeren har været længere om at indlæse Windows,inden popup`en kommer. Er det noget snavs???

Windows XP - SP3 - 32 bit. Med gængse opdateringer.

Vh. M.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-03-13 15:53

Du har åbentbart et video program som kan/skal bruge den planlægger, slå den fra i opstart hvis du ikke optager tv/video på pc.

Brug evt ccleaner, værktøjer, opstart, der er den sikkert gemt!
http://www.piriform.com/ccleaner//builds

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-03-13 15:55

Citat
Men hvad skyldes det,og hvad betyder det

InterVideo Schedule Server is part of the WinDVR software application.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-03-13 16:05

Det kan os være den gemmer sig i Tjenester, dem finder ved at højre-klikke på Denne Computer
vælge Administrer, fold Tjenester og programmer ud, klik på Tjenester,
kig efter noget med Intervideo...

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 26-03-13 16:14

Foreløbig tak,til jer alle.Jeg ta`r lige en blund.Skal være klar til aftenens fodboldkamp.

Men i har alle,givet tips til nærmere efterforskning af fænomenet.

M.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 26-03-13 20:06

Jeg leder.Har ikke fundet noget endnu,jeg kan slå ned på.Men fortsætter.Har været i tjenester og opstartsprg.

Jeg har noget her,jeg aldrig har set før.Nogen der kender disse:
Start>programmer> Video > ArcSoft ShowBiz 2 > (Under menu) > ShowBiz > ShowBiz Wizard > Web Services.

Hvilken forskel er der på ccleaner//builds,og den som jeg har v3.16.1666

Jeg er nemlig bange for at rydde lidt for grundig op.

M.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 26-03-13 22:56

Nu er det ikke sjovt llængere.

Jeg har kørt CCleaner.......nu virker Goole Earth pludseligt ikke.
Jeg har afstalleret denne.Installeret igen,samme resultat.Genstartet pc`en. Samme/uden resultat.

Jeg kan få den frem på skærmen.Se alle menuerne. Men hvor jordkloden plejer at tone frem,står den bare og glimter lidt,når jeg kører over den med cursor.

Alt andet virker tilsyneladende fint.

M.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-03-13 23:26

ccleaner er lige opdateret til 4.00, jeg har kørt den på min xp og google earth virker stadig fint!

ArcSoft ShowBiz 2 er et video redigerings program.

Når du får fejlen kan du så ikke se filnavnet på den der intervideo der driller!

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 27-03-13 10:38

Lige nu får jeg ingen fejlmeldinger.Men fakta er at Google Earth,ikke bliver rigtig indlæst.Det skete efter jeg kørte Ccleaner.Synes ellers,jeg er meget forsigtig med,hvad den fjerner.

Mens Google Earth indlæses,får jeg denne skilt:
Citat
Indlæser myplaces.kml inklusive aktiverede overlejringer.

Og så står den ellers med sort skærm.(Se mit ovenstående indlæg).

Jeg har været i opstart og tjenester.Alt er markeret med flueben.Men noget må være deaktiveret,ved et uheld. Spørgsmålet er bare hvad.

Men stadigvæk,alt andet funker.

M.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-03-13 11:03

Citat
Indlæser myplaces.kml inklusive aktiverede overlejringer

Det står os når jeg starter Google Earth, har du opdateret det, der er lige kommet en opdatering...
http://www.google.com/earth/index.html

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 27-03-13 20:35

Hvad er det,jeg har rodet mig ind i? Mener stadigvæk jeg kun har kørt CCleaner.

Kan kun indlæse Google Earth,delvis.(Se ovenfor). Nu kan jeg heller ikke åbne links fra mail prg.(Outlook Express).F.eks. en mail fra Kandu,kan ikke åbnes på linket??????? Hvad sker der???

Er det nogle hjælpeprg. (plugins) eller lignende,som Ccleaner har slettet??? Og hvordan stiller jeg en diagnose???

M.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-03-13 08:46

Tvivler på det er ccleaner der har lavet den ballade, jeg har brugt det i flere år og har ikke oplevet at det har lavet unoder!

Dit mail program skal sættes som standard, det gør du i Start > Angiv programadgang og standarder
fold Brugerdefineret ud og vælg dit mail prg. og klik OK

Det kan også klares fra IE, Internetindstillinger, fanen Programmer, under E-mail, vælg OE, klik Anvend, OK

Lav evt en Systemgendannelse til før problemer opstod!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-03-13 09:29

Hvis du afinstallerer Google earth > genstart > og installerer den igen, vil den sikkert bede dig om lov til at vide hvor i verden du er (altså hvor din udbyder ligger)

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-03-13 09:35

Citat
Hvis du afinstallerer Google earth > genstart > og installerer den igen

Det er da vist os prøvet, efter det der står længere oppe!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-03-13 09:40

Nå - skal man nu også læse spørgsmålet ............................inden der svares.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 28-03-13 11:36

Dette problem er nu løst:
Citat
Nu kan jeg heller ikke åbne links fra mail prg.(Outlook Express).F.eks. en mail fra Kandu,kan ikke åbnes på linket??????? Hvad sker der???

Ved hjælp af dette:
Citat
Det kan også klares fra IE, Internetindstillinger, fanen Programmer, under E-mail, vælg OE, klik Anvend, OK

Tak Klaudi. IE var faldet ud som standard-browser.Nok fordi jeg bruger Firefox,en hel del,da den er noget hurtigere.
Så nu mangler jeg bare at få Google Earth,på ret køl.Den er nu ikke livsvigtigt,men jeg hader,når noget ikke virker.
Så forresten den anden dag (et sted jeg ikke husker),at der var en del registreringsfejl.Men jeg vil ikke arbejde med registreringsdatabasen,så længe det meste funker.

PC`en her er fra 2004,så den har jo prøvet lidt af hvert.

M.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 200 point
Dato : 28-03-13 13:53

Har Google Earth 7 den virker fint!

Prøv evt at opdatere directX og/eller grafikkort drivere!

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 29-03-13 10:12

Tak for svaret Klaudi. Google Earth må vente lidt,da vi får børnebørn,på besøg.
Alt andet kører fint nu.

Får jeg problemer,vender jeg tilbage.
Jeg er jo ikke bange for at stille spørgsmål:

Spørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede 264
- Annullerede 17
- Slettede 0
Ialt 282

God Påske. Vh. M.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-03-13 11:30

velbekomme og i lige måde