/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
flightradar24 - hvordan bruges den.
Fra : Eyvind
Vist : 960 gange
100 point
Dato : 25-03-13 19:02

Hej
Jeg mangler lidt hjælp til at følge et fly fra udlandet til DK
http://www.flightradar24.com/

Jeg har prøvet at søge og finder ganske vist det fly, men det vil først vise turen fra KBH til KapVerde
og mellemlander på Tenerife .....................og så taber jeg den.

Det er BLX758 .....................så hvis nogen kender siden eller en tilsvarende.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 25-03-13 19:18

Eyvind,

når jeg ser på den side, så er flyet på vej fra Boa Vista, Rabil (BVC) til Copenhagen, Kastrup (CPH)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-03-13 19:21

Ja Ans det skulle den også være - men jeg kan ikke se den.
Har du et link til den side du er på.

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 25-03-13 19:28

Tak for svaret ans. Nu fandt jeg den ud for Marokko.
Det er nok fordi den stod på Tenerife og fyldte flere folk på.
Jeg vidste godt at den skulle mellemlande der.

Jeg skal følge den fordi det er mig der henter i lufthavnen.
Men jeg følger også på DR TV.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-03-13 19:28

Jeg brugte dit link og indtastede blx758 _ show route

http://www.flightradar24.com/

Jeg bruger google chrome.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-03-13 19:32

Godt du "fandt" flyet.

Håber du når i lufthavnen til tiden

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-03-13 19:35

Vi plejer nu at SMS'se når man er landet - så passer det som regel lige med at nå derud.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-03-13 19:36
Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 25-03-13 19:40

ETA 23:12

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-03-13 19:44

Tak - Men der står på den kopi jeg har, at de først lander 10 min. i et..............så de må vente.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-03-13 19:49

Ja ja Eyvind, men de har medvind

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 25-03-13 20:21

På CPK.dk står der nu forv. 23:45, mens flyets egen ETA siger 23:14 - lige nu.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-03-13 20:36

Jeg kunne også tage derud nu - der er vel en eller anden der har købt noget ombord som jeg kan købe billigt...........................og så bare vente.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-03-13 09:06

De landede ca. 23:30 - nu må jeg nok hellere køre derud og kigge efter dem.
De sidder måske ude i lufthavnen med kulde chok.

De fik tidligere starttid fra Kap Verde og senere fra Tenerife og havde vist medvind hjem.

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 27-03-13 09:17

Super side. Har du prøvet: Cockpit View? Jeg synes den kører bedst på Firefox