/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Skift af startside kan jeg ikke.
Fra : EiHaBr
Vist : 792 gange
100 point
Dato : 25-03-13 15:46

Hej
Jeg har I-Google som min startside og det har før virket rigtigt.
Men i den senere tid er det således, at når jeg starter min internet Explorer, kommer siden Google -mywebsearch automatisk som start.
Jeg har prøvet flere gange at lave det om i den lille hus, eneste startside I-Google, men det vil den ikke.
Nogen der ved hvad der er galt, det er ret iriterende.

Tak

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-03-13 16:03

How Do I Remove My Web Search?
http://www.pchell.com/support/mywebsearch.shtml

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 25-03-13 16:12

Super det må jeg lige se på tak Klaudi.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-03-13 16:53

Du skal lige vide at "I-Google" forsvinder, men jeg kan ikke huske hvornår.
Google vil stadig virke men ikke "I-Google".

Kommentar
Fra : vith

Dato : 25-03-13 16:56

iGoogle vil ikke længere være tilgængelig efter 1. november 2013.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-03-13 17:08

Når ig forsvinder( jeg bruger os ig) kan man evt bruge denne
http://www.ighome.com/

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 25-03-13 17:57

Ja jeg ved godt den forsvinder - desværre, den er nemmelig rigtig god, her har man alle nyheder, som man er interesseret i, på en gang, masser af links.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 25-03-13 22:39

jeg synes også den er ret rar. Vi må finde på noget selv.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-04-13 12:55

Fik du fjernet Web Search?!

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 01-04-13 13:06

Kampen om din PC er gået ind. Hvor mange steder ser jeg ikke folk kikke på en halv skærm. resten er toolbars og reklamer. Ingen ved hvor mange bagdøre der er lagt ind. Men den værste er da at Java laver din søge maskine om hvis du ikke lige husker at fjerne fluebenet.
det er for meget.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 05-04-13 09:43

Citat
Kampen om din PC er gået ind. Hvor mange steder ser jeg ikke folk kikke på en halv skærm. resten er toolbars og reklamer. Ingen ved hvor mange bagdøre der er lagt ind. Men den værste er da at Java laver din søge maskine om hvis du ikke lige husker at fjerne fluebenet.
det er for meget.
hilsen Steen

Alt det der unødige tam tam der fjernes jo let og elegant med:

http://www.revouninstaller.com/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-04-13 17:46

Citat
Super det må jeg lige se på tak Klaudi
..........det er ret iriterende.

Kigger du endnu, det må squ ikke være særligt irriterende!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-04-13 16:53

Hallooo hva' med at ta' dig sammen og komme med lidt info om hvordan det er gået,
nu du alligevel er logget ind på kandu! Det kan squ da ikke være så svært

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 18-04-13 09:30

ja lad os høre lidt nyt.
Det var jo en ide at huske et setup nor det var lavet som man vil have det.
Gemme den og så køre et tilbage med den hvis det blev for galt.
Men den skal vel indeholde flere brousere, bruger selv både IE og Chrome, mest chrome.
Det er min mening at de gør vidt forskelligt når de husker set up.
Men kan dem der ændrer dette lave det om så kan vi vel lave det tilbage.
Det kan vi vel tænke lidt over mens vi venter på svaret fra vores ven.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-04-13 13:34

Er det bare for at irriterer at du ikke gider at svare, ok det er lykkedes!

Remove MyWebSearch and home.mywebsearch.com (Uninstall Guide)
http://malwaretips.com/blogs/remove-mywebsearch/

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 21-04-13 19:51

Nej det er ikke for at irritere at jeg ikke svarer, jeg troede egentlig ikke at i gik så aktiv ind i min problemløsning, men okay, tak for det,- så må jeg handle derudfra og vågne op.
Nogen gange stille jeg et spørgsmål og får ikke set på det længe, sorry, sådan har jeg det, når det ikke er crash Down, for så er der panik hos mig.
Jeg har været igang flere gange med at gå ind i kontrol panel og fjerne programmer, men netop lige den er der ikke, - som Klaudis henvisning skriver lige nøjagtig. Men det ender altid med at jeg fjerner en del andet skidt, og så når jeg ikke altid længere. Så nu må jeg videre i løsningen men jeg vil ikke lige love at det bliver nu,
- men jeg kommer igen når det er lykkedes.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 21-04-13 20:47

Ok Vi hjælper dig det vi kan, bare spørg videre hej hej.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-05-13 11:57

Remove MyWebSearch and home.mywebsearch.com (Uninstall Guide)
http://malwaretips.com/blogs/remove-mywebsearch/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-05-13 09:04

Hvorfor er det lige man opretter et spørgsmål og be'r om hjælp og så er skide lige glad?!

Det kan da ikke være så svært at komme med respons!

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 29-05-13 09:14

Citat
Det kan da ikke være så svært at komme med respons!

ÅBENBART!

Han har sikkert for meget om ørerne:

Nu Efterlønner, Teknisk Assistent, plastindustri, betonindustri, jernindustri, tømrer, lagerindretningssalg, TA i kommune og amt, Landmålermedhjælper, - Interesser: Teknik, Bil, Hus, Have, Drivhus, Musik, Squaredance, Gl. knallerter, Kandis og Bierfest m.m.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-05-13 09:24

Ja så kan jeg godt se det er svært at afse tid til at svare her!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-06-13 17:01

Hvor svært ka det være