/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvor blev ? af
Fra : mig-selv
Vist : 533 gange
10 point
Dato : 22-03-13 20:53

God Påske til dem der ikke lige viste at Julen og Moder Vinter stadig er aktive.

Selv ligger jeg i Vinter dvale.

Og venter på bedre tider..

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 22-03-13 22:45

Citat
Julen og Moder Vinter

Ganske vist synger man julen varer lige til Påske - men moder vinter har jeg nu aldrig hørt om...

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 23-03-13 08:39

Hvis vi ikke snart stopper den globane opvarmning fryser vi ihjel

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-03-13 08:40

God påske til dig "mig-selv" kom ud af dvalen og nyd solen

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-03-13 17:54

Jeg vågnede af dvalen for 3 uger siden da vi havde et par dage med varme. Åbne jakker, sol og fuglesang.

Og hvor blev jeg snydt. Men jeg går ikke i hi igen, jeg holder ud og håber.

Men blåmejlsen og duerne bygger rede nu.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 23-03-13 21:53

Jo jo, Kong Jord og Moder Vinter

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 24-03-13 11:43

Jeg sad ude i haven for også 3 uger siden og klippede min hund, (skulle næsten lime pelsen på igen) nå pyt han har en frakke.

Med hensyn til den globale opvarmning, så venter jeg også på det sker, fryser ad H#¤%&¤# til.

Og til mig-selv du skal ikke komme ud af dvalen foreløbig, de lover kulde mindst 1 uge endnu.

Kan i have god påske alle sammen og overdriv nu ikke.