/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
DR 3 SØGER SÆDDONOR
Fra : DR-3
Vist : 154 gange
20 point
Dato : 21-03-13 10:40

Er du sæddonor, eller har du overvejet at blive det? Så vil vi rigtig gerne i kontakt med dig vedrørende en ny, underholdende og ærlig programrække om sex og kærlighed til DR's nye ungdomskanal DR3.

I programmerne undersøger vi almindelig sex og samliv igennem interviews med en række forskellige danskere i stil med "Sådan er kærligheden" og "Hjælp min kone er skidesur". I et af programmerne kigger vi nærmere på sæddonation.

Har du lyst til at høre mere, så skriv lidt om dig selv samt dit telefonnummer til nicj@dr.dk

Vi glæder os til at høre fra dig.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-03-13 10:42

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 21-03-13 10:57

Citat
Har du lyst til at høre mere, så skriv lidt om dig selv samt dit telefonnummer til nicj@dr.dk

Ja det er fint med dig dit lalleøre - der er jo ikke nogen i DR3's redaktion der hedder nicj@dr.dk og i øvrigt kunne jeg heller ikke forestille mig de ville annoncere her...

Så prøv et andet sted

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-03-13 11:31
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-03-13 11:50

Desværre har jeg ikke tid ...................................der skal doneres hele tiden.

Annuller spørgsmålet
Fra : DR-3

Dato : 21-03-13 12:58

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål