/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
udtage/isætte
Fra : alan57
Vist : 664 gange
100 point
Dato : 18-03-13 13:03

Hej jeg har købt et nyt grafikkort som jeg godt vil have sat i min HP Sta-nær pc, men jeg kan ikke se nogen skruer der skal ud for at tage det ud, men der er ligesom en plastikpind man måske skal trække i eller presse ned eller måske skubbe til den ene side eller den anden, jeg ved det ikke og tør derfor ikke gå igang for at jeg vil være helt sikker på at det ikke ødelægger noget, er der nogen herinde der kan hjælpe mig med dette?
alan57

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-03-13 13:19

Den plejer at skulle trækkes ud/ til siden (den pind), samtidig går kortet ud og du kan sætte det nye i.
Men lad være med at bruge vold.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 18-03-13 13:29

HP er ikke anstændige i deres opbygning, på min skal man pille grafikkortet ud da det spærrer for den ene række knapper så man ikke kan skifte ram................og harddiske sidder på tværs.

Jeg burde have kigget indvendigt inden jeg sagde ja til at arve det bæst

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 18-03-13 13:32

mig-selv, jeg har prøvet at trække lidt i den, jeg går ud fra at når du siger trække ud er det ud fra kortet og ikke ind mod det, men den er meget spinkel og virker som om den let vil kunne knække så jeg vil være helt sikker når jeg tager den ud, kender du en pc-side med et eller flere billeder hvor jeg kan se det?
alan57

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-03-13 13:49

2,30 henne i klippet

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 110 point
Dato : 18-03-13 13:50
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-03-13 13:52

Men den skal i alle tilfælde trække ud og væk - fra kortet, da den pind går ind i selve kortets printplade og låser det fast, på min gamle skulle der næsten bruges vold, men kan du ikke se på det nye kort, hvordan funktionen virker

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 18-03-13 14:07

mig-selv, HP Desktop PCIe Video Card Replacem, denne Pavilion ligner den jeg har min er bare nyer og der går ikke nogen ledninger som jeg skal tage af kortet, men der sidder ledninger ind i stikket udefra bagpå kortet, derfor vil jeg prøve at se om jeg kan skifte det, jeg vendter lige med at acceptere dig til jeg ikke har flere spørgsmål om dette.
alan57

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 18-03-13 15:05

Tjahh!
Billeder beskriver mere end ord!

Godkendelse af svar
Fra : alan57

Dato : 18-03-13 16:11

Tak for svaret mig-selv.
Jeg fandt hvad jeg skulle bruge.
alan57

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-03-13 19:45

Citat
Billeder beskriver mere end ord!

Nemlig.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 18-03-13 20:04

Nemlig, ja
alan 57