/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Sort skærm
Fra : olarsen
Vist : 550 gange
500 point
Dato : 18-03-13 12:30

Min PC blev lukket ned på normal vis i går, i dag er der sort skærm (der er dog en synlig markør) efter at jeg er logget ind på min egen bruger ID, hvis jeg logger ind som gæst er der ikke noget i vejen. Hvilken fil i min WIN7 er beskadiget??
Hvis jeg logger ind i fejlsikker tilstand er der heller ikke noget problem med mit eget login

jeg er i øjeblikket logget ind med min kones bruger ID, så det virker tilsyneladende også.

Accepteret svar
Fra : stilkene

Modtaget 510 point
Dato : 18-03-13 12:40

Jeg ville da prøve at lave en systemgendannelse.

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 18-03-13 12:48

Systemgendannelse har jeg aldrig forsøgt tidligere, så hvordan gør jeg det

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-03-13 13:22

Når du er inde på den anden bruger, så prøv at gå op i start denne pc, højreklik på drev C: egenskaber = fejlsøg, den genstarter måske, men lad være med at afbryde, lad den køre scanning færdig

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 18-03-13 14:04

Det er en af programmerne i "Alle programmer", og så "Systemværktøjer".

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 18-03-13 20:32

Kør en checkdisk på harddisken.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 18-03-13 23:41

I start skriver du systemgendannelse så fremkommer boksen hvor du kan finde:
Gendan denne computer til et tidligere tidspunkt

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 19-03-13 09:32

Hvad/hvor meget mister man ved en systemgendannelse, lige nu er der nok ikke så meget at miste

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 19-03-13 09:43

Du mister ikke noget, det er kun systemfiler der er berørt af en systemgendannelsen.

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 19-03-13 18:06

Så skete mitraklet, jeg forsøgte at starte op og logge ind med eget brugerID, nu er der så ikke noget galt, selv om jeg intet har foretaget mig noget, dog er der lavet lidt om på formaterne af vinduerne, men det er jo hurtigt ændret.
Men jeg kan ikke li' at en PC selv begynder at lave ændringer, får mig altid til at tænke VIRUS mm.

Godkendelse af svar
Fra : olarsen

Dato : 30-03-13 22:25

Tak for svaret stilkene.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 30-03-13 22:28

Jeg be'r.