/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Kingsoft Office
Fra : o.v.n.
Vist : 630 gange
200 point
Dato : 15-03-13 19:54

Er der nogen af jer som bruger eller har prøvet Kingsoft Office?
Programmet bliver tilbudt når man som jeg bruger Foxit PDF reader, jeg har læst om programmet men savner erfaring fra andre brugere.
I må også godt skrive om hvorfor i ville foretrække Libre Office eller Open Office som gratis kontor program og også gerne om i kunne finde på at bruge Kingsoft som alternativ til Microsoft Office
her er link til programmet som kommer fra Hong Kong:
http://www.kingsoftstore.com/software/kingsoft-office-freeware

Accepteret svar
Fra : alka

Modtaget 200 point
Dato : 16-03-13 10:08

Jeg bruger Kingsoft på min tablet, da den ikke kan køre office. der er mange paraleller, og det kører problemfrit på android 4.4. Jeg har ikke prøvet det på PC, hvor jeg kører office.

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-03-13 00:06

Tak for svaret alka. nu har jeg installeret programmet, så vil tiden vise om det ryger ud igen, forskellen mellem andre Office programmer er mest synlig ved at den ikke er dansk sproget og dermed sikkert heller ikke dansk stave kontrol, ellers ser det fint ud.
God weekend med eller uden sne

Kommentar
Fra : alka

Dato : 17-03-13 07:40

Selv tak o.v.n. - og i lige måde - ja programmet er helt igennem på engelsk!